Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Hur mycket pengar vinner man? Nåja, vill man bli en C-kändis är väl farmen rätt forum..

Har han gjort det?! :eek: Har missat det helt, varför söker man ens till farmen då?

Ja, mer än en gång. T.ex. när korna låter innan mjölkning på morgonen, när han skulle raka sig och satte sig bland de hemska hönsen som han hotade att skära halsen av då de kacklade. Hunden har han också hotat att ge sig på.

Tomma hot naturligtvis, men det visar ganska väl hur han tänker. Jag klarar inte folk som är så små att de kastar hot mot djur som uppför sig som de ska.

Jag fick lite dåliga vibbar av Paul när han blev skogstokig bara för att rakkniven var slö. En så pass kraftig reaktion på en liten skitsak som det gör att min varningslampa börjar blinka.

Och nu tänker jag inte titta mer på skiten. Så löjligt av produktionsbolaget och lagom så denne inte kunde bli nominerad till andrekämpe. Nä nu börjar jag att virka istället och hoppas att "Halv åtta hos mig" börjar snart!

Nä fy fanken. 50 avsnitt mer eller mindre uppgjort intrigerande är cirka 47,5 för mycket. Tacka vet jag Bonde söker fru! (OCH Halv åtta hos mig). Goodbye, Farm. Hello, life! Dags att komma igång ordentligt med kvällsträningen nu, det bör förhoppningsvis stoppa att mer tid av livet förslösas på dokuintrigerna... :)

Nä fy fanken. 50 avsnitt mer eller mindre uppgjort intrigerande är cirka 47,5 för mycket. Tacka vet jag Bonde söker fru! (OCH Halv åtta hos mig). Goodbye, Farm. Hello, life! Dags att komma igång ordentligt med kvällsträningen nu, det bör förhoppningsvis stoppa att mer tid av livet förslösas på dokuintrigerna... :)

Ja man kan ju gott skippa veckans sändningar utom fredagsutslagningen. Man mår illa av alla dysfunktionella människor som bara jävlas.

Yey! "The bitch is back".
Underhållande ja.

Eller hur! :banana: Det här blir skoj! En hel vecka av drama, och sen kommer storbonden (maria?) välja Dolores som förstakämpe, som väljer Mathilda som vill hem, sen har vi biAtch-fight en vecka till eftersom dolores blir kvar som ny storbonde. Den som ruvar på hämnd har öppna sår, eller vad var det jag just hörde i öronsnäckan? :D

Jag tror Paul eller Rimon blir förstekämpe, och Sören eller killen med bandana. Åh snälla kan inte Rimon få åka hem?!

Det tyckar jag DEFINITIVT inte att han ska göra. En man med IQ, som lagar god mat, som kan uttrycka sig, som har humor, som är schnygg - han kommer vara kvar. :)

Ja! Eller spärra in Paul med de livsfarliga grisarna...

Och ta med Snygg-Erik till något avskilt ställe :D

//AraSlei - sexuellt frustrerad.

Då är vi två. Jag vrider mig av obehag bara den gräslige Paul visar sig i bild/öppnar käften/ser obeskrivligt jobbig ut. Han är bara för mycket. Men det var lite halvroligt med Guttas min när han hade hela ansiktet inlindat i den där tröjan. :devil:

För övrigt håller jag med dig på den andra punkten också. Erik!!! :love: :d Det kallar jag man.

*kl

Nej fy vad gårdagens avsnitt gjorde mig besviken. Jag tycker att det är alldeles för mkt intriger och för lite farmande och nu när Dolores är tillbaka var det bara droppen. Tror inte att jag ids följa programmet längre, kanske ser max 1-2 avsnitt per vecka för att se vilka som åker ut och vilka som är kvar. Mer pallar jag inte...

Fast är det farmande man vill se så är det nog snarare Plog-SM för traktorer man ska ägna sin tid åt snarare än en dokusåpa på tv4 kan ju jag tycka. Till syvende och sist är det ju det sociala samspelet det handlar om, och vem som tar sig igenom alla intriger tills det inte finns några såna kvar.

Ja visst hade det ju kunnat vara kul att titta på folk som verkligen överlever med dokusåpor handlar ju aldrig om det.
Farmen och robinson handlar lika lite om överlevnad som big brother.
Dessutom skulle ju inte kanalen valt ut just dessa människor om det var just farmande det handlade om, dom väljer ju ut de som kommer att krocka i personligheter, de som folk kan reta sig på osv, för det genererar tittare.

ja och uppenbarligen fungerar det ju, eftersom vi både tittar, diskuterar och upprörs av det. Jag tycker det är charmigt jag :)
(det är väl ingen som trodde att farmen på riktigt skulle handla om farmande?)

Det är ju det det går ut på, att se hur folk beter sig bland en grupp människor de ALDRIG skulle umgås med privat.

Nu hoppas jag att AK har gjort vem som helst utom Maria till storbonde.
DET vore verkligen roligt.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka