Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Så länge folk är ärliga med vad de tycker och säger, oavsett om det är snällt eller elakt, så rör det mig inte i ryggen. Det är människor som uppvisar en snäll och omtänksam fasad fast de egentligen inte är det som jag ogillar. Falskhet helt enkelt. Det är nog den egenskap som jag verkligen avskyr hos andra.

Väldigt spännande upplägg. Nu är frågan, de vill ju ha ut Paul skulle jag tro. Då lär de ju välja en förstekämpe som är starkare än Paul på alla vis för Paul himself väljer ju säkerligen en kämpe han slår i styrka och Matilda ville hem (dvs han väljer Matilda). Min egen teori :p

kl

Jag är fortfarande lite kär i Kalle (calle?), men Rimon har ögonglittrat sig till mitt intresse.

Maria fegful-valde hon med hästkäften. Bra, jag slipper gärna båda kärringarna, one soon to be gone, next one soon-after-ish. Jag tror Dolores kommer tillbaka! :banana:

Har man åkt ut så har man!

I synnerhet bör detta gälla gamla deltagare från tidigare säsonger. Jag ä trött på att titta på föredettingar a'la robinson. Dolores tycker jag absolut kan ha en motiverad plats på farmen igen, efter ett avhopp är det ganska logiskt att den som sist åkte ut kommer tillbaka. Var det inte det som hände med Agnes i Idol?

Men det finns ju en anledning att man åker ut, man har förlorat i en tävling. Då kan jag tycka att det bättre är att ha en reservgrupp med nykomlingar, till exempel dokusåpan Big Brother har ju gjort så någon gång. Men allt handlar ju om att göra tv. Tv4 vill ju röra om i grytan för annars blir det ju inte roligt och vi tittare skulle inte ha något att irritera oss över :)

I synnerhet såhär hyfsat i början tycker jag inte en person som åkt ut ska få komma tillbaka.

Jag är lite besviken på farmen iår, det är så mycket intriger och så lite farmande. Fast det är ju visserligen underhållande, om än smutsigt...

Mycket spännande se vem som kommer in ny ikväll....vad gäller gamla farmendeltargare är det ju så länge sen serien gick att det skulle kännas jättekonstigt.

I synnerhet såhär hyfsat i början tycker jag inte en person som åkt ut ska få komma tillbaka.

Jag är lite besviken på farmen iår, det är så mycket intriger och så lite farmande. Fast det är ju visserligen underhållande, om än smutsigt...

Mycket spännande se vem som kommer in ny ikväll....vad gäller gamla farmendeltargare är det ju så länge sen serien gick att det skulle kännas jättekonstigt.

Det va ju någon som sa igår att "Och så fick vi en elak..." skulle kunna vara Dollan som gör ett återtåg. Ska i alla fall bli kul och se vem som vinner kampen ikväll!

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka