Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Då slutar jag följa Farmen. Den människan verkade ju vara utstuderat elak.
Fast hon själv trodde hon var "ärlig, rak och enkel".

Tror hon är bättre numera faktiskt...som kuriosa så fick jag en gång ett brev från FarmenVirre som Qristina smugglat ut från gården i sina trosor :rofl::rofl::rofl:
...vem fan skulle våga kolla där :angel:

*kl*

I kväll kommer Maria garanterat låta A-K vinna och så gör hon även A-K till storbonde. Maria har ju redan varit på väg att lämna en gång och sen tror jag hon vill ge A-K chansen att få "ge igen" på Rimon efter det påhittade vindskydds-uppdraget.

De har säkert gjort upp en plan om vem som ska vinna och din teori låter vettig. Undrar vad de har för straffuppgift åt Rimon... ;)

*kl

Har missat några avsnitt i veckan men jag tror banne mig att jag gillar Rimon iaf. Han är i alla fall underhållande och ja, het :d
Och så vill jag ha tillbaka Dolores, hon var också underhållande och rätt skön ändå.
De flesta andra är bara tråkiga och Marias dramaqueen moment när hon hotade med att dra ifrån farmen var nog det fånigaste jag sett på länge. Hem med dig människa.

KL
Men vafan är det här?! Har man åkt ut ska man inte få komma tillbaka :mad: varför kom hon inte tillbaka igår så att hon hade kunnat bli utsedd till andrekämpe?!

Känner samma sak.. jag tycker vissa människor är för pinsamma och mår bara dåligt av att se deras beteende så lämnar jag farmen-tittandet.

Känner samma sak.. jag tycker vissa människor är för pinsamma och mår bara dåligt av att se deras beteende så lämnar jag farmen-tittandet.

Åh, jag förstår inte varför jag fortsätter se det. Jag blir så lack att jag studsar i soffan!

Jag också! Jag skulle vilja slå bort Rimons självgoda flin med en stekpanna rätt i ansiktet, kasta ruttna ägg på Mathilda, rulla Pauls kläder i grishagen och trycka ner Dolores i en skittunna. Buke är bra när man vill ta ut aggressioner :angel: (Ska väl tillägga att jag inte riktigt planerar att göra verklighet av det här ;) )

Jag också! Jag skulle vilja slå bort Rimons självgoda flin med en stekpanna rätt i ansiktet, kasta ruttna ägg på Mathilda, rulla Pauls kläder i grishagen och trycka ner Dolores i en skittunna. Buke är bra när man vill ta ut aggressioner :angel: (Ska väl tillägga att jag inte riktigt planerar att göra verklighet av det här ;) )

Ja! Eller spärra in Paul med de livsfarliga grisarna...

Och ta med Snygg-Erik till något avskilt ställe :D

//AraSlei - sexuellt frustrerad.

Jag blir väldigt arg på Pauls prat om djuren. Han har en så vidrig syn på djur så jag förstår inte att han ens får vara där. När han sitter och skriker håll käften mm till höns och kor så vill jag bara slå honom på käften.

Jag blir väldigt arg på Pauls prat om djuren. Han har en så vidrig syn på djur så jag förstår inte att han ens får vara där. När han sitter och skriker håll käften mm till höns och kor så vill jag bara slå honom på käften.

Har han gjort det?! :eek: Har missat det helt, varför söker man ens till farmen då?

Jo, samma här. Eller Rimons förklaring på varför det skulle slaktas lamm. "Ja de går ju runt och säger kebahahahab" hela dagarna. Är duktigt sugen på att köra upp en påle i röven på såna människor.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka