Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Sören... Undra vad hans tanke med frågan till Gutta var?? Hade han redan räknat ut att det var ett bluffuppdrag? Han är slug den mannen.

Jag tyckte det var lite tråkigt att de inte gick bananas på Rimon..jag trodde faktiskt att det skulle bli någon form av reaktion när/om de skulle fråga Gutta om "uppdragen"..

Jag bara råkar gilla när det blir lite livat :angel:

Det där är förstås ett problem. Ond cirkel... Åh, hoppas så innerligt att de där två stolpskotten Rimon och Paul åker ut snart. De kan ju inte kamma hem segern baskemig! Saken är att det verkar som om Matilda bara följer dem och då är det ju inte så konstigt att hon blir konstig hon med. Faller för grupptrycket lite granna.

Synd att de inte ifrågasatte mer om "uppdragen". Sören må vara virrig utåt sett men han har nog ändå en rätt effektiv hjärna.

SnyggErik är pillimarisk..han verkar tycka allt är kul ;)

Ah, han är verkligen galet charmig! En styck Erik hade man ju lätt kunnat tänka sig :d

Vad tror ni, blir det Mathilda som blir andrakämpe imorgon? Tror att hon har svårt att ha en chans, även om hon har pluggat på bondepraktikan...

*kl*

Huuu, människor som Rimon ger mig obehag. Jag har väldigt svårt för människor som medvetet förnedrar andra bara för att de besitter makten att göra det.

Men vad jag fattat så sökte inte alls Rimon till Farmen, utan blev ditskickad just för att få lite fart på de andra?

Jag tycker han sköter sin roll bra. På ett vis verkar han ju omtänksam, och häver inte ur sig massa elaka saker hela tiden, som vissa andra...

Men vad jag fattat så sökte inte alls Rimon till Farmen, utan blev ditskickad just för att få lite fart på de andra?

Jag tycker han sköter sin roll bra. På ett vis verkar han ju omtänksam, och häver inte ur sig massa elaka saker hela tiden, som vissa andra...

Han säger inte elaka saker, han gör elaka saker

Vem väljer Maria till andrekämpe? Jag tror helt ärligt jag hade valt Paul och bett någon reta upp mig rejält innan så råstyrkan fanns för risken är väl att han väljer säcken,

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka