Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Men om han väljer Kalle o åker ut så väljer han själv storbonde, eller så slår han ut kalle o då blir väl Maria storbonde igen då....väljer han sören så blir ju Maria storbonde för sören slår han väl i allt, skulle jag tro ....

ja det spelar ju ingen roll vad han gör så blir hon väl det ...så då är det ju bättre han tar Kalle så tar det hårdare på Maria...kalle klarar han nog inte av å styrka...fast man vet ju inte.

Hur tänker du nu?? Om Paul lägger sig och får åka hem, då väljer ju han bonde.

kl

Jag har helt missat att någon eller några skulle ha ADHD-diagnos, fast jag har inte sett alla avsnitt förstås... eller är det nåt som har stått nånstans och kommit fram senare?

en till fundering... är det inte den som är sist kvar som vinner hela alltihopa och pengarna? Varför då tjura ihop och åka hem, välja att lägga sig och få välja bonde osv?

(Japp, första året jag tittar på farmen... :o)

AK och Paul har väl sagt det själva.

Ja det misstänkte jag, undrade bara om det är nåt de har sagt på farmen - eller om det är nåt som man har kunnat läsa om senare, efter inspelningen. Dvs om det är nåt som man borde veta om som vanlig tittare eller om det är sånt man har fått "leta rätt på" själv så att säga ;)

Numer är det en vinst bara att bli sedd i tv-rutan. (den ekonomiska)Vinsten i själva programmet är det minsta i sammanhanget.

en till fundering... är det inte den som är sist kvar som vinner hela alltihopa och pengarna? Varför då tjura ihop och åka hem, välja att lägga sig och få välja bonde osv?

(Japp, första året jag tittar på farmen... :o)

Jo så är det , men det verkar som att årets deltagare är tjuriga o konflikträdda, eller konflikt..lite sandlådenivå...om inte jag får....så åker jag hem :grin:

kl

ha! Maria tycker hon har varit snäll...

Tycker nästan synd om Paul, han är liksom för korkad för sitt eget bästa.

Att sedan bli förbannad över Pauls val är i överkant, ja det var riktat mot henne fast det har hon ju inte fattat här. Hur kan man bli förbannad över ett val till kämpe, det går över mitt förstånd.:confused:

Men så är hon ju inte som andra den där kvinnan.:eek:

ingen aning :confused: tycker dem beter sig lojligt allihopa sa fort det kommer till val. Dem maste ju valja nagon liksom, skit samma varfor man blir vald det ar ju en del av programmet att tavla.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!