Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Maria blev upprörd även förra gången hennes utsedde förstekämpe gjorde sitt val. Tror det var Dolores som valde Janikke då ?

Tar Kalle sågen så är det helt kört för Paul..

Jag tror Paul är körd oavsett. Och det med vilje. Han vill INTE att maria ska vara storbonde igen och vill gärna sätta sina antagonister på pottan. Jag tror Paul åker ut och väljer Erik som storbonde.

kl
Har inte tittat på Farmen så mycket, men har sett ett avsnitt då och då. Men i går fick jag reda på att nya tjejen på jobbet är dotter till Sören. Kan ju säga att hon är raka motsatsen till sin pappa. Arbetsam och otroligt social:D

*KL*

"The winner will take the all"? Man kan ju inte påstå att Paul briljerar med sina kunskaper där :D

Och oavsett kunskaper är han ett riktigt, riktigt as som beslagtar en jävla massa käk för dem! Hoppas han får håll så han kräks! :mad:

Nån mer än jag som misstänker att Kalle kommer utse AK till storbonde? :eek:

Sjysst med nya deltagare ute i buskarna.

Erik eller Jannicke blir nog storbonde. kalle fattar nog att både Maria o AK skulle få ett helsike med paul om de blev storbonde.

Erik eller Jannicke blir nog storbonde. kalle fattar nog att både Maria o AK skulle få ett helsike med paul om de blev storbonde.

Ja, jag tror han kör på Jannike. Och då tror jag att hon väljer AK eller Maria som förste kämpe, dvs den andra blir automatiskt andrekämpe, så att inte dom två kan pakta mot henne senare...

KL,

Fasen, det kunde man ju räkna ut att Snygg-Erik hade både käresta och barn :mad:
Där sprack den planen!

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!