Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, dom hade väl legat men varandra ute i skogen.
A-K frågade ju om hon också kunde få lite, men det blev nobben tror jag.![]()
Jo, dom hade väl legat men varandra ute i skogen.
A-K frågade ju om hon också kunde få lite, men det blev nobben tror jag.![]()
Vad får er att tro att han skulle göra Janikke till storbonde och inte sin kk Maria eller bästa vän AK? Jag har inte ens sett att han pratat med Janikke under hela hans tid på Farmen.... Jag tror på Maria
Erik sa till Janikke att han inte trodde det var alls omöjligt att Kalle skulle välja henne, eftersom han tyckte att hon var en riktigt bra tjej
Kl,
Alltså, jag har totalmissat att Kalle och Maria låg i skogen?![]()
Fast 'räkna ut' och vad som faktiskt sagts med ord är två olika saker. Jag har inte hört det sagts något om något ligga i skogen, och jag uppfattar bara AKs tugg som just tugg. Att det kanske är något maria eller båda kanske skulle vilja göra är en sak, en tur ut i skogen med ett kamerateam i hälarna en annan. Ville de ligga finns nog hemskt många fler och bättre tillfällen att göra det än vid tillfälle då de har ett produktionsteam bakom tallarna.
Och jag tror fortfarande att Kalle gör AK till storbonde. Som någon annan sa, varför i hela friden skulle han utse jannikke - som han knappt pratat med, han har dessutom inte en aning om hur det paktats, viskats och hyssjats runtom farmen. Han har under sin tid umgåtts med maria sören och AK - vore väldigt märkligt om han valde någon annan än dem till storbonde kan ju jag tycka då. Men vi får ju se i morrn.![]()
Ok, men jag tror knappast på Janikke, hon låter långsökt.
Missade du förra avsnittet där Maria och Kalle stod och pratade om när dom ramlade i skogen under svamp plockningen, när Kalle sa att dom gick in ett par meter från skogsvägen, och att AK undrade om Kalle hade lust att gå iväg en gång till och "plocka svamp"? Vad plocka svamp betydde i det sammanhanget kan vi alla räkna ut![]()