Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Var det bara jag som uppfattade det som att Maria och Kalle hade lite mysigt under sin svampplockning? :D

"Där fick du din Judas".
Jag drömde i natt att jag blev arg på min bästa vän och skickade henne ett sms där det stod: "Din Judas!"
:D
Lite för mycket farmen för min del kanske.

Jo, dom hade väl legat men varandra ute i skogen.
A-K frågade ju om hon också kunde få lite, men det blev nobben tror jag.:D

Jag tror också att Kalle kommer välja Jannikke som storbonde. Som någon annan skrev så misstänker han nog att både AK och Maria kommer få ett rent helvete med Paul om de blir storbonde nästa vecka, och han känner väl inte till Jannikkes och Eriks lilla pakt med Paul?

Jag hoppas på Jannikke och Erik i final. De verkar faktiskt vettiga och sansade. AK får jag fullständigt krupp på. Sen att Erik är äckligt snygg att titta på gör ju inte saken sämre heller. :angel:

Vad får er att tro att han skulle göra Janikke till storbonde och inte sin kk Maria eller bästa vän AK? Jag har inte ens sett att han pratat med Janikke under hela hans tid på Farmen.... Jag tror på Maria

Senast ändrad:

Vad får er att tro att han skulle göra Janikke till storbonde och inte sin kk Maria eller bästa vän AK? Jag har inte ens sett att han pratat med Janikke under hela hans tid på Farmen.... Jag tror på Maria

Erik sa till Janikke att han inte trodde det var alls omöjligt att Kalle skulle välja henne, eftersom han tyckte att hon var en riktigt bra tjej :)

Kl,

Alltså, jag har totalmissat att Kalle och Maria låg i skogen? :eek:

Erik sa till Janikke att han inte trodde det var alls omöjligt att Kalle skulle välja henne, eftersom han tyckte att hon var en riktigt bra tjej :)

Kl,

Alltså, jag har totalmissat att Kalle och Maria låg i skogen? :eek:

Ok, men jag tror knappast på Janikke, hon låter långsökt.

Missade du förra avsnittet där Maria och Kalle stod och pratade om när dom ramlade i skogen under svamp plockningen, när Kalle sa att dom gick in ett par meter från skogsvägen, och att AK undrade om Kalle hade lust att gå iväg en gång till och "plocka svamp"? Vad plocka svamp betydde i det sammanhanget kan vi alla räkna ut :angel::D;)

De andra deltagarna vet nog om det också eftersom att Paul knappt kunde hålla sig för skratt när han frågade Kalle ifall det gått bra med svampplockningen.

Fast 'räkna ut' och vad som faktiskt sagts med ord är två olika saker. Jag har inte hört det sagts något om något ligga i skogen, och jag uppfattar bara AKs tugg som just tugg. Att det kanske är något maria eller båda kanske skulle vilja göra är en sak, en tur ut i skogen med ett kamerateam i hälarna en annan. Ville de ligga finns nog hemskt många fler och bättre tillfällen att göra det än vid tillfälle då de har ett produktionsteam bakom tallarna.

Och jag tror fortfarande att Kalle gör AK till storbonde. Som någon annan sa, varför i hela friden skulle han utse jannikke - som han knappt pratat med, han har dessutom inte en aning om hur det paktats, viskats och hyssjats runtom farmen. Han har under sin tid umgåtts med maria sören och AK - vore väldigt märkligt om han valde någon annan än dem till storbonde kan ju jag tycka då. Men vi får ju se i morrn. :)

Fast 'räkna ut' och vad som faktiskt sagts med ord är två olika saker. Jag har inte hört det sagts något om något ligga i skogen, och jag uppfattar bara AKs tugg som just tugg. Att det kanske är något maria eller båda kanske skulle vilja göra är en sak, en tur ut i skogen med ett kamerateam i hälarna en annan. Ville de ligga finns nog hemskt många fler och bättre tillfällen att göra det än vid tillfälle då de har ett produktionsteam bakom tallarna.

Och jag tror fortfarande att Kalle gör AK till storbonde. Som någon annan sa, varför i hela friden skulle han utse jannikke - som han knappt pratat med, han har dessutom inte en aning om hur det paktats, viskats och hyssjats runtom farmen. Han har under sin tid umgåtts med maria sören och AK - vore väldigt märkligt om han valde någon annan än dem till storbonde kan ju jag tycka då. Men vi får ju se i morrn. :)

Fast nu hade dom inget tv team bakom sig vid det tillfället, utan det var någonting dom gjort tidigare under morgonen. Han sa ju själv att dom gått flera km längst stigen men bara gick in några meter i skogen och plockade svamp där. Maria ramlade omkull och han fick lyfta henne med ena armen eller hur det nu var :angel:

Ok, men jag tror knappast på Janikke, hon låter långsökt.

Missade du förra avsnittet där Maria och Kalle stod och pratade om när dom ramlade i skogen under svamp plockningen, när Kalle sa att dom gick in ett par meter från skogsvägen, och att AK undrade om Kalle hade lust att gå iväg en gång till och "plocka svamp"? Vad plocka svamp betydde i det sammanhanget kan vi alla räkna ut :angel::D;)

Det vore kul om han gjorde det, Maria och AK skulle nog bli lite paffa :D

Haha, nej, jag har ju sett alla avsnitt, det är det som gör mig konfunderad! Kanske måste ta och kolla det avsnittet igen, jag missade helt det "plocka svamp"-grejen. Såg bara att de var ute i skogen en sväng..
Noterade dock Marias knallröda fejs när Kalle åkt till kämpestugan, och de satt vid bordet och Erik sa något om honom :D

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!