Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Fast nu hade dom inget tv team bakom sig vid det tillfället, utan det var någonting dom gjort tidigare under morgonen. Han sa ju själv att dom gått flera km längst stigen men bara gick in några meter i skogen och plockade svamp där. Maria ramlade omkull och han fick lyfta henne med ena armen eller hur det nu var :angel:

Och då tar du förgivet att dom har haft sex.?? :confused:

Fast nu hade dom inget tv team bakom sig vid det tillfället, utan det var någonting dom gjort tidigare under morgonen. Han sa ju själv att dom gått flera km längst stigen men bara gick in några meter i skogen och plockade svamp där. Maria ramlade omkull och han fick lyfta henne med ena armen eller hur det nu var :angel:

Fast det där är fortfarande din tolkning (förhoppning?). Ingen har sagt något, mer än att du tolkar deltagarnas tugg som sanning.
Men du kanske har rätt i det, men låt oss inte prata om det som det vore sanning förrän vi faktiskt vet att det är så (och inte ens då har vi med det att göra).

Nu har jag inte pratat om det som en sanning. Jag ställde en fråga.

Var det bara jag som uppfattade det som att Maria och Kalle hade lite mysigt under sin svampplockning?

frågade jag.
Kollar du på avsnitt 19 (efter reklamen) så säger Erik att dom var borta i flera timmar, Paul kunde inte hålla sig för skratt när han frågade hur det gått med svampplockningen och både AK, Kalle och Maria skämtade lite halvt om diverse saker under deras samtal. Ställer man upp i en dokusåpa så får man räkna med att det man säger diskuteras på nätet. :angel:

Sorry, my bad - det var Pia som sa i tråden att de har ägnat sig åt att ligga. Men du tolkar det som att de har gjort det.
För övrigt är det av mindre intresse om de gjort det eller inte, kan jag tycka. Kalle är ute, han kan ligga hur mycket han vill.

Självklart diskuteras det, självklart spekuleras det, men vi kan väl ändå skilja på vad vi vet och låta just vad vi tror fortfarande vara just vad vi tror tills vi vet. :)

Sorry, my bad - det var Pia som sa i tråden att de har ägnat sig åt att ligga. Men du tolkar det som att de har gjort det.
För övrigt är det av mindre intresse om de gjort det eller inte, kan jag tycka. Kalle är ute, han kan ligga hur mycket han vill.

Självklart diskuteras det, självklart spekuleras det, men vi kan väl ändå skilja på vad vi vet och låta just vad vi tror fortfarande vara just vad vi tror tills vi vet. :)

Nja, jag skrev:
Jo, dom hade väl legat men varandra ute i skogen.
A-K frågade ju om hon också kunde få lite, men det blev nobben tror jag.

Ja, det måste hon ju bara ha. Annars blir det ännu märkligare!:D

Tjuvkikade på hennes FB och där var det allt hästbilder. Då är ju möjligheten ganska stor att hon också hänger på Buke och kanske till och med Senior. Hon kanske är en av de som skrivit i tråden till och med! :o hon är lurig den där, hon kan vara vem som helst av oss!

Tjuvkikade på hennes FB och där var det allt hästbilder. Då är ju möjligheten ganska stor att hon också hänger på Buke och kanske till och med Senior. Hon kanske är en av de som skrivit i tråden till och med! :o hon är lurig den där, hon kan vara vem som helst av oss!

Då tycker jag att hon ska träda fram och berätta sanningen om henne och Kalle, så vi andra slipper spekulera... :angel:

KL
Ska bli kul och se vilka dom tre är som smyger i skogen, Hoppas vi får se dom i kväll.

Jag grundade mest min gissning om att Jannikke skulle bli ny storbonde på att Kalle förmodligen är/var fullt medveten om att Paul, Maria och AK är/var på kollisionskurs, och att det förmodligen inte kommer bli helt lätt för vem det än blir av tjejerna att bli storbonde till Paul. Att han därför skulle välja Jannikke, som ändå varit lite i "utkanten" av deras gäng, för att hans bundsförvanter skulle slippa lite av bråket med Paul. Men det är som sagt helt och hållet en gissning, och snart får vi reda på vem han väljer. ;)

Ska bli spännande med de där som smyger i buskarna. Jag var inte så gammal när det gick förra gången, och kan minnas fel, men kom det inte in utmanare senare i leken då också?

Jag tror också att det är Jannike som blir storbonde, TV4 har iaf vinklat det så med tanke på när Kalle skrev sitt avskedsbrev.

Ska bli spännande med de där som smyger i buskarna. Jag var inte så gammal när det gick förra gången, och kan minnas fel, men kom det inte in utmanare senare i leken då också?

Jo, men det var i senare versionerna det hände, inte i de första.

...och så hoppas jag att utmanarna ställer till lite oreda innan de gör entré, att de stjäl lite mat och lite blandade hyss. Har för mig att de gjorde det tidigare säsonger.

Vad tykcte ni om kvällens avsnitt? Jag blev överraskad av AKs "diplomatiska" sida idag, men det är nog mer taktik än diplomatik.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!