Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

*KL*

Ja det fanns tydligen mer i den där spinkiga benen än vad man kunde ana, han har ju dolt det väl om man säger så.:D

Delvis knappen*

Ja jäklar vad jag blev förvånad att Paul tog det så lätt :eek:
Men han pratade ju faktiskt i början om att han brukade träna mycket hemma och försökte göra ett gym där på farmen också.
Lindas "inte knuffas" var också ganska underhållande :D som om hon pratade till småbarn.

Till min stora förvåning så hejjade jag på Paul :eek:
Det är underhållningsvärde i honom också och, ja, lite kul att se Maria ännu surare.
Ut med Maria och AK nu tack. Dom är bara jobbiga och inte mycket underhållning alls.

Ut med Maria och AK nu tack. Dom är bara jobbiga och inte mycket underhållning alls.

Det är bara synd att Kalle hamnade i deras 'våld' - hade han hållt sig ifrån dem hade han varit kvar på farmen - jag tyckte han passade in där.

Marias förälskelse i kalle verkade inte vara besvarad? Någon som vet hur det gick? Kalle kanske var upptagen?

Jag hade inget emot Kalle egentligen, bara det att Paul är mer underhållande och att Maria fick sig en knäpp. Hon var ju så säker på att Paul skulle välja Sören så att hon skulle få ut nån som hon ville ha ut oavsett utgången.

Nä, men seriöst, inte för att vara sån nu men Kalle och Maria. Nej inte en chans. :crazy:
Kalle tyckte nog bara om Maria som en vän och hon var kär.

Jag tror att Maria blir storbonde igen... TYVÄRR! måste tilläggas! Jag tål varken henne eller den där hemska AK.
Paul är min underhållning, Janikke och Erik syns och hörs knappt, Sören får mig bara att leta efter skämskudden, och dom andra två har jag fått nog av - UT med dom bara! Jag hoppas att utmanarna sätter käppar i hjulen för Maria och AK :devil:

Lindas "inte knuffas" var också ganska underhållande :D som om hon pratade till småbarn.

Jag trodde Kalle skulle bli diskad för dessa tacklingar. Hävde han sig inte på Paul en gång utan att ens hålla i säcken?
Verkligen osportsligt.

Ja, det kändes som att han blev skitsur för att Paul var starkare än han trott. Och så satt han och sa efteråt att han inte alls var arg, nej då.

*kl*

Jag som absolut inte skulle följa Farmen fastnade givetvis efter första avsnittet!:D Tycker att Jannicke och Erik är de vettigaste deltagarna och jag hoppas verkligen att det blir de två i finalen. Paul är tidvis ganska roande mycket tack vare att han är lite smått förvirrad och får saker om bakfoten (jag skrattade gott åt "Där fick du din Judas!" men jag fattar inte riktigt på vilket sätt Maria har svikit honom, de har ju inte varit vänner innan direkt...)

Maria är nog mitt största störningsobjekt bland deltagarna. Att hon fick dra med sig den där byrackan som alla tydligen måste tycka om gör inte att man gillar henne bättre... Fast ibland är den totala bristen på självinsikt ganska roande. Kallar de andra mobbare och elaka när hon själv är likadan, x antal gånger har hon tjutit om att hon minsann ska lämna Farmen och packar ihop sina grejer för att sedan lika snabbt ändra sig, m.m.

En sak som jag funderar över i ett antal avsnitt är varför hon går runt i ridbyxor?:confused:

Paul såg ju till (tyckte han) att Marias värsta fiender, Rimon o Dolores, försvann från gården.
Maria "tackade" genom att utse Paul till förstakämpe. Så jag förstår att han kände sig förbannad på Maria.

*kl*

Har läst någonstans, tror på Fb, att AK har som yrke "Storbonde på Farmen", så kanske hon blir storbonde nästa vecka? skulle bli ganska intressant i såfall :p

En sak som jag funderar över i ett antal avsnitt är varför hon går runt i ridbyxor?:confused:

Varför går Jannike runt i skepparmössa? Varför går Paul gärna i kubb och väst? Varför har Sören slokhatt?

Det är väl för att de trivs på så vis och klädvalet inför deltagandet påverkades säkert av att de tog favoritplagg som de tycker är praktiska och som de trivs i. Det är nog rätt många som stövlar runt i ridbyxor hemmavid när de tex gräver i trädgårdslandet eller spikar lite brädor och är man en sån person skulle man nog ha med de gamla väl ingånga byxorna även till farmen.

Har sett några avsnitt hemma hos föräldrarna och hos kompisar men följer inte programmet regelbundet. Däremot är det rätt kul att läsa kommentarerna och diskussionerna på olika forum tex då här på buke.

Paul såg ju till (tyckte han) att Marias värsta fiender, Rimon o Dolores, försvann från gården.
Maria "tackade" genom att utse Paul till förstakämpe. Så jag förstår att han kände sig förbannad på Maria.

Fast han gjorde ju knappast det för Marias skull. Tycker det är så fjantigt av honom.

Varför går Jannike runt i skepparmössa? Varför går Paul gärna i kubb och väst? Varför har Sören slokhatt?

Det där är väl ändå accessoarer som på något sätt är dekorativa och/eller praktiska, tycker jag.

Ridbyxor däremot känns lite långsökt att packa med sig när man ska åka till ett "ridfritt" ställe. Särskilt eftersom det är svettigt och obekvämt, speciellt i sommarvärmen, att gå runt i helskodda ridbyxor. Men det kanske bara är jag som tycker det?

Senast ändrad:

Jag har också funderat över varför hon går runt i ridbyxor.. :confused: Jag undrar om hon har häst hemma kanske?

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka