Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL 1 kl 21
17:13 Snurrfian röstar på quarter4ever
17:26 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
18:36 fio röstar på Blacksmithfarm
18:44 Illiana röstar på Hedinn
18:54 hemlig röstar på fio
19:03 quarter4ever röstar på Hedinn
19:03 Habina röstar på Hedinn
19:11 cirkus röstar på Snurrfian
19:16 Ferrari röstar på Habina
19:50 Hedinn röstar på Snurrfian

Hedinn 4
Snurrfian 2
Quarter4ever 1

Blacksmithfarm 1
fio 1
Habina 1

Men åh, tar jag det resonemanget så kan jag ju inte ens hoppas litegrann på att gabby kan vara god. :meh:
Nej, det där är ju egentligen det allra smartaste sättet att spela ond på - ställa en massa frågor och göra en maffig sammanställning utan att egentligen teoria. Därmed inte sagt att jag tycker @Gabby_Ossi verkar ond för det och oavsett om hon är det eller ej så kudos för att hon la ner jobbet! :up:

Nej, det där är ju egentligen det allra smartaste sättet att spela ond på - ställa en massa frågor och göra en maffig sammanställning utan att egentligen teoria. Därmed inte sagt att jag tycker @Gabby_Ossi verkar ond för det och oavsett om hon är det eller ej så kudos för att hon la ner jobbet! :up:

Om jag blir kvar lite längre i den här leken, så tror jag att jag kommer ha hjälp av sammanställningen, oavsett om gabby visar sig vara god eller ond. :) Eller sådär förbaskat neutral. :banghead:

funderar vidare
Snurrfian röstar på mig
Hedinn använder det lite som argumentation för att rösta på snurrfian sort of, men kanske mer att vi andra är inne och diskuterar och hon inte är det
jag känner lite så här:
OM Hedinn är ond så är det ju smart av henne , att få bort fokus från sig själv , och att få med alla andra som röstat på hedinn på tåget mot snurrfian , som ju sagt tidigt att hon inte kan vara inne så mycket ikväll om jag inte minns fel ?
OM hedinn är god så hänger jag ändå med på hur hon resonerar som hon skriver det , skulle kunna tänka så själv ( om jag var god i samma situation)

jag vet inte vilken sida av myntet jag ska tro på helt enkelt

Senast ändrad:
Alltså - jag reagerar på @Habina s sätt att vilja lägga ut ett bete och sen rösta där själv? För att se om @Hedinn skulle få några röster efter Habinas resonemang för att sen lägga fjärderösten där känns lite sådär.

@quarter4ever gör också en småkonstig grej i mina ögon, hon teoriar om Habina och lägger sen också hon rösten på Hedinn.
q känns inte superluden men jag tycker hon spelar lite bakvänt här och nu senast denna ambivalens?

Alltså - jag reagerar på @Habina s sätt att vilja lägga ut ett bete och sen rösta där själv? För att se om @Hedinn skulle få några röster efter Habinas resonemang för att sen lägga fjärderösten där känns lite sådär.

@quarter4ever gör också en småkonstig grej i mina ögon, hon teoriar om Habina och lägger sen också hon rösten på Hedinn.
q känns inte superluden men jag tycker hon spelar lite bakvänt här och nu senast denna ambivalens?

Fast min fundering handlade ju om gabby och hennes ev ondska. Eller syftar du på att jag spann vidare på hedinns tankar?

Återigen, jag såg inte att jag var fjärde rösten och funderar fortfarande på att byta röst. Men jag måste ju hitta någonting att reagera på och rösta på, vilket jag inte gjort än. :meh:

Har suttit på middag och glömt leken lite.

Jag reagerar lite på Illianas och Qs andra och tredjeröst på hedinn. Visst det hon skrev var lite udda men att det ska bli ett slags minidrev första DL känns väl lite att ta i. Jag skulle nog vilja säga att andra rösten känns mer som ett litet tappert försök till att få igång ett drev. Det kom ju också två röster till så det lyckades ju.

Jag reagerade även på Habinas kommentar om att gabby lutar åt det goda hållet för henne. Redan liksom? Men ja det kan va en felformulering så vill inte hänga upp mig på det.

Jag tror att jag röstar med motiveringen längst upp så får jag se om jag ändrar mig innan DL. Ooh jag hatar DL1

ArneWeise röstar på Illiana

Har ägnat mig åt att läsa leken från början. Som vanligt typ förtäckta BOP-röster. Sen snöade det in lite väl mycket på det jag diskuterade men jag tror inte det säger så mycket om leken. Så jag inväntar något avslöjande ;).
Jag försöker läsa leken från början men blir hela tiden avbruten. Funderar skarpt på att rösta på @Snurrfian bara för att.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar