Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom det är dl 1 och jag är extremt osäker på alla. Då känns det bättre (nu när Hedinn fick så många röster) att lägga min röst på någon jag kan ha en teori om, men som inte har några röster på sig, så jag inte riskerar att rösta ut en god.

Ja, alltså jag kan förstå varför man vill "fega" så (har en tendens till det själv) men det ger ju onda större möjligheter att vara avgörande (=styra vem som åker).

Alltså - jag förstår din tanke, jag vill inte heller egentligen rösta ut någon dag1 (och jag la ju själv nu en uddaröst) men jag tycker ändå du ska rösta på den du misstänker mest. Det får gärna vara jag. :)

Jag känner inte att jag får grepp om någon och eftersom hedinn kändes allt mindre skum, så grep jag efter ett halmstrå och tyckte att Q resonerade bra. Men som sagt, det är ingen jättestark misstanke precis. :p

Ja, alltså jag kan förstå varför man vill "fega" så (har en tendens till det själv) men det ger ju onda större möjligheter att vara avgörande (=styra vem som åker).

I dl 1 är det ju inte mycket annat jag kan göra. Vill inte ha kvar rösten på hedinn och då måste jag ju rösta på någon annan som känns knepig. Det enda jag hittade var LenaH. Ok?

Gaah vart tog tiden vägen? :arghh:

Jag reagerade lite på @Niyama när hon skrev det där med att spioninfon bara når goda, sedan försökte bortförklara det med att vi borde förstått att hon menade alla som inte var i lyan.
Skulle kunna vara ett försök att lura goda så att de kanske inte tänker på att även ulven i fårakläder och den ensamma "neutrala" även kan hitta spelare via spioninfon

Gabby_Ossi röstar på Niyama

jag har på inget sätt släppt Habina , vilket man kan se om man följer mina inlägg
Och att hon nu ändrar röst ( pga mig?) känns som att jag kan vara än mer ute på rätt spår egentligen så där är jag väl med på banan så sett
Kanske , eventuellt , möjligen är mitt samlade intryck

( observera ambivalensen ) den fö kan faktiskt betyda att jag funderar på riktigt och inte att jag försöker flyta med ( vilket jag uppfattar dina kommentarer och frågetecken om mig som?

Sedan ser jag att LenaH röstar på @ArneWeise nu och jag har faktiskt ganska bra minne så jo jag kan med säkerhet säga att LenaH röstat ut en ond utanför lyan @Snurrfian och blivit godförklarad på kuppen dessutom ! så nja köper inte den rösten riktigt !
Sedan om det gör LenaH ond i denna leken lpter jag vara osagt, jag grunnar vidare
( klockan tickar- jag ÄR medveten !)

Fast vänta här nu? Varför skulle jag ändra röst pga dig? Hur menar du då? Jag ändrar röst för att jag är tveksam till att hedinn är ond, tyckte att hon förklarade sig bra.

Eller menar du att jag tog din teori?

Sedan ser jag att LenaH röstar på @ArneWeise nu och jag har faktiskt ganska bra minne så jo jag kan med säkerhet säga att LenaH röstat ut en ond utanför lyan @Snurrfian och blivit godförklarad på kuppen dessutom ! så nja köper inte den rösten riktigt !
Sedan om det gör LenaH ond i denna leken lpter jag vara osagt, jag grunnar vidare
( klockan tickar- jag ÄR medveten !)

Va? Håller du Arne som ond? Och därför är det skumt att Lena röstar på denne?

Men inte i DL1. :) Jag vet att jag just drivit på mot @Snurrfian men som sagt, inte i DL1.

jag tycker att det känns mer och mer som att det KAN vara ett räddningsförsök på G av Hedinn faktiskt !
så om inget annat väldigt snabbt kommer fram så kommer min röst stå kvar ( och är fullt beredd på att jag kan bli misstänkt för det OM hon nu är god ändå - i så fall får jag stå mitt kast !)

Gaah vart tog tiden vägen? :arghh:

Jag reagerade lite på @Niyama när hon skrev det där med att spioninfon bara når goda, sedan försökte bortförklara det med att vi borde förstått att hon menade alla som inte var i lyan.
Skulle kunna vara ett försök att lura goda så att de kanske inte tänker på att även ulven i fårakläder och den ensamma "neutrala" även kan hitta spelare via spioninfon

Gabby_Ossi röstar på Niyama

Oj, här kom i alla fall nåt skumt! Du reagerar inte på de andra som skrev felaktigheter (där bl.a. jag påpekade hur det var)? Men att jag slarvigt skrev "goda" när jag menade "utanför lyan" och dessutom diskuterade ganska generellt tycker du är tillräckligt för en röst?

Fast vänta här nu? Varför skulle jag ändra röst pga dig? Hur menar du då? Jag ändrar röst för att jag är tveksam till att hedinn är ond, tyckte att hon förklarade sig bra.

Eller menar du att jag tog din teori?
Nej jag menade att du skrev att jag resonerade bra så det var därför du ändrade röst !

jag tycker att det känns mer och mer som att det KAN vara et räddningsförsök på G av Hedinn faktiskt !
så om inget annat väldigt snabbt kommer fram så kommer min röst stå kvar ( och är fullt beredd på att jag kan bli misstänkt för det OM hon nu är god ändå - i så fall får jag stå mitt kast !)

Räddningsförsök? Menar du att jag skulle vara ond? Eller? Jag fattar inte...

Oj, här kom i alla fall nåt skumt! Du reagerar inte på de andra som skrev felaktigheter (där bl.a. jag påpekade hur det var)? Men att jag slarvigt skrev "goda" när jag menade "utanför lyan" och dessutom diskuterade ganska generellt tycker du är tillräckligt för en röst?

Vilka felaktigheter menar du? Reagerade inte på något sådant men inte läst lika noggrant det som skrivits senaste timmen.

DL 1 kl 21
17:13 Snurrfian röstar på quarter4ever
17:26 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
18:36 fio röstar på Blacksmithfarm
18:44 Illiana röstar på Hedinn
18:54 hemlig röstar på fio
19:03 quarter4ever röstar på Hedinn

19:03 Habina röstar på Hedinn
19:11 cirkus röstar på Snurrfian
19:16 Ferrari röstar på Habina
19:50 Hedinn röstar på Snurrfian

20:34 ArneWeise röstar på Illiana
20:38 Habina ändrar röst till LenaH
20:46 LenaH röstar på ArneWeise
20:53 Gabby_Ossi röstar på Niyama

Hedinn 3
Snurrfian 2
Quarter4ever 1
Blacksmithfarm 1
fio 1
Habina 1
Illiana 1
LenaH 1
ArneWeise 1
Niyama 1

Niyama röstar på Gabby_Ossi
för att det känns som att hon gjorde det väldigt enkelt för sig när hon plockar ut ett enda ord jag skrev i en generell diskussion om information.

Räddningsförsök? Menar du att jag skulle vara ond? Eller? Jag fattar inte...
nej totalt sett hur det resoneras helt enkelt och jag kan vara fel ute ( som vanligt ) men vill ändå skriva för jag har INTE glömt alla extraröster och förhäxningar så att någon INTE har flera röster betyder inte att den åker

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • En blick…
  • Adventskalendertråden 2024