Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag tycker att det känns mer och mer som att det KAN vara ett räddningsförsök på G av Hedinn faktiskt !
så om inget annat väldigt snabbt kommer fram så kommer min röst stå kvar ( och är fullt beredd på att jag kan bli misstänkt för det OM hon nu är god ändå - i så fall får jag stå mitt kast !)
Vilket menar du skulle vara ett räddningsförsök?
Alltså - jag ser inte det skumma i @Hedinn men jag tycker inte att NÅGON är jätteskum än (utom möjligtvis @ArneWeise då) och jag blir lite fascinerad över att så mycket har handlat om Hedinn ikväll? :confused:

• Gilla
Reactions: fio
absolut inte ! Bara att det var fel - att ulvar kan absolut rösta ut den onda utanför lyan- för alibi om inte annat ( sedan om det är DL1 eller inte spelar inte så stor roll)
Men det är klart att ulvar kan göra det? Jag reagerade på att @ArneWeise tyckte det luktade DREV och då undrade jag vem som är betjänt av att starta ett drev i DL1.
Jag skulle inte göra det om jag satt i lyan iaf.

Jag hänger inte med alls längre känner jag... Tror jag måste ta en stund imorgon och läsa igenom leken, under förutsättning att jag inte blir lynchad eller käkad, förstås.

Vilket menar du skulle vara ett räddningsförsök?
Alltså - jag ser inte det skumma i @Hedinn men jag tycker inte att NÅGON är jätteskum än (utom möjligtvis @ArneWeise då) och jag blir lite fascinerad över att så mycket har handlat om Hedinn ikväll? :confused:
Det skumma är ju att någon som har 4 röster känns ju mer säkert att den åker än att den får tre?
Snurrfian har två och vi är ett helt gäng som har en
så med en ond häxa + dennes son som kan dubbla det hela så känns det ju som att det kan gå hur som helst egentligen ? och då har jag inte ens tagit med röstfifflarens extra röst samt ev BM extra röst ( om den valt att lägga den ) så varför ser inte du det ?

Det hade börjat komma misstankar bland invånarna i Morgonbergen att de hade en förrädare ibland sig, då de inte kunnat hitta någon påverkan på trollformlerna kring Kung Tokoz grotta som skulle reagera på trollkarlar.
När de då tyckte en av drakarna började bete sig misstänkt så var de inte sena med att driva ut honom ur Morgonbergen. Först efteråt när de gick igenom hans grotta insåg de att de nog gjort ett misstag.

Ni har lynchat Snurrfian, som var draken Marchak (Bybo)

NattDL är lördag kl. 8.00

Men det är klart att ulvar kan göra det? Jag reagerade på att @ArneWeise tyckte det luktade DREV och då undrade jag vem som är betjänt av att starta ett drev i DL1.
Jag skulle inte göra det om jag satt i lyan iaf.

Men en lya borde tjäna mer på det än en god. Med tanke på att de bara har en som de inte vill pricka i första lunchen (förutom sig själva och dom har dom ju koll på) så då är det rätt stor chans att de får ut en god.

Det hade börjat komma misstankar bland invånarna i Morgonbergen att de hade en förrädare ibland sig, då de inte kunnat hitta någon påverkan på trollformlerna kring Kung Tokoz grotta som skulle reagera på trollkarlar.
När de då tyckte en av drakarna började bete sig misstänkt så var de inte sena med att driva ut honom ur Morgonbergen. Först efteråt när de gick igenom hans grotta insåg de att de nog gjort ett misstag.

Ni har lynchat Snurrfian, som var draken Marchak (Bybo)

NattDL är lördag kl. 8.00
sedär ja !
Tror att jag inte var så fel ute i mina tankar då !!
att hedinn inte åkte behöver INTE betyda att hon är ond så har jag sagt det !

Det skumma är ju att någon som har 4 röster känns ju mer säkert att den åker än att den får tre?
så med en ond häxa + dennes son som kan dubbla det hela så känns det ju som att det kan gå hur som helst egentligen ? och då har jag inte ens tagit med röstfifflarens extra röst samt ev BM extra röst ( om den valt att lägga den ) så varför ser inte du det ?

Det har ju inte varit natt än?

sedär ja !
Tror att jag inte var så fel ute i mina tankar då !!
att hedinn inte åkte behöver INTE betyda att hon är ond så har jag sagt det !

Nä, det är så många konstiga röster hit och dit i den här leken, så jag tror inte att någon direkt förutsätter att Hedinn är ond.

Ah, jag tyckte mest det var konstigt att hon fick 4 röster öht för jag tyckte inte hon var skum.

Vis av tidigare lekar vet jag att jag inte kommer att begripa något mer ikväll. Tycker ffa att Q verkar otydlig, jag förstår inte alls vad det är hon försöker få fram. Men om jag överlever natten hoppas jag att en ny genomläsning kommer göra att det klarnar lite mer.

Skulle jag inte överleva natten så var det en rolig lek. :p Sov gott alla! :heart

Öh va? Förlåt men antingen verkar du helsnurrig eller helskum :p Om vi nu ska spekulera tyder det ju snarare på att Hedinn är god.
jag glömde bort det där med att natt inte varit än - så ber om ursäkt för det ! Och hur var det nu med att inte ge onda fördelar pga resonemang :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare