DL 1 kl 21
17:13 Snurrfian röstar på quarter4ever
17:26 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
18:36 fio röstar på Blacksmithfarm
18:44 Illiana röstar på Hedinn
18:54 hemlig röstar på fio
19:03 quarter4ever röstar på Hedinn
19:03 Habina röstar på Hedinn
19:11 cirkus röstar på Snurrfian
19:16 Ferrari röstar på Habina
19:50 Hedinn röstar på Snurrfian
20:34 ArneWeise röstar på Illiana
20:38 Habina ändrar röst till LenaH
20:46 LenaH röstar på ArneWeise
20:53 Gabby_Ossi röstar på Niyama
21:00 Niyama röstar på Gabby_Ossi
jag noterar mest i denna omröstningen de som inte vill ta ställning ( med det sagt senare delen av leken- mestadels ) så ingen misstolkar det !
det är
LenaH som lägger en uddaröst på
ArneWeise . lite out of the blue kan jag nog tycka . efter att ha satt rampljus på mig och Habina och i övrigt inte ens reflekterat över övriga i leken ?? ( sedan kan man fundera måånga varv kring detta - så gör även jag !)
och även
Niyama som lägger en i sista minuten röst på Gabby_Ossi ?? lite bara sådär ?
Men å andra sidan lägger
Gabby_Ossi en uddaröst på Niyama så vetefan hur jag ska tolka Niyamas eller G-Os röst?
snurrfian la en första röst på mig, och hon var uppenbarligen INTE ond ( kan någon säga emot det ?) Tillägg : i sin första roll ( hann och se att hon ersatt hemlig )
BSF lägger första rösten på hedinn
Illiana den andra
Q Jag själv den tredje
och
Habina den fjärde som hon senare ändrade till LenaH
Och jag är rätt övertygad via logik att jag hade fel om min tanke tidigt i leken ( iaf tidig så sett att nästan ingen annan teoriat på "allvar " innan ) men vart det lämnar habina vill jag gärna veta imorgon och hoppas att jag kan veta det
hemlig ( numera
snurrfian 2) la en udda röst på fio- den får jag fundera över
cirkus vet jag inte alls vart jag har ? kan vara något allt emellan fågel fisk eller mittemellan är mitt samlade intryck
Ferrari röstar på Habina kan precis lika gärna vara en god såsom en ond i min bok. så har ingen aning
ArneWeise lägger en uddaröst på Illiana som kan lika gärna vara någon som inte kunnat följa leken såsom en ond som tycker att tja det här kan nog gå bra - oavsett . jag vill verkligen se mera tankar av AW ( det är
@ArneWeise det) även om jag inte alls förväntar mig romaner via mobil
och slutligen
Habina ändrar röst och om jag nu kunnat få lekens alla saker i bakgrunden nu i ljuset av att Snurrfian1 var god- bybo , så har jag väldigt svårt att placera Habina? Och det kan vara precis vad onda sidan räknar med ( där reserverar jag mig !)
Och till sist så slog det mig precis innan jag postade detta att även
fios röst på BSF är en uddaröst
och den funderar jag också på