DL 1 kl 21
17:13 Snurrfian röstar på quarter4ever
17:26 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
18:36 fio röstar på Blacksmithfarm
18:44 Illiana röstar på Hedinn
18:54 hemlig/Snurrfian röstar på fio
19:03 quarter4ever röstar på Hedinn
19:03 Habina röstar på Hedinn
19:11 cirkus röstar på Snurrfian
19:16 Ferrari röstar på Habina
19:50 Hedinn röstar på Snurrfian
20:34 ArneWeise röstar på Illiana
20:38 Habina ändrar röst till LenaH
20:46 LenaH röstar på ArneWeise
20:53 Gabby_Ossi röstar på Niyama
21:00 Niyama röstar på Gabby_Ossi
Färgade lite, men jag vet inte om det gör mig så mycket klokare. Jag funderar lite på hur ulven i fårakläder valde ut Gabby vilket får mig att titta lite på Niyama, men jag vet inte riktigt om jag tänker rätt. Det kanske var helt andra saker som spelade in än att Niyama röstade på den som ulven i fårkläder valde ut.
Sen funderar jag lite på varför ulvarna valde att käka Ferrari, vilket får mig att titta på Habina, men jag ska även titta närmare på vad Ferrari har skrivit, det kanske finns några ledtrådar där, eller så finns det inga alls.
Jag känner mig inte ett dugg klokare efter denna lunch. Med tanke på både röstfifflare, borgmästare och ulv i fårakläder.
Snurrfian1 hade 2 öppna röster. Hedinn hade 3. Vilket antingen innebär att Hedinn antingen hade en ogiltlig röst på sig (fårulven har röstat där) eller att Snurrfian1 hade fler röster (fårulvens dolda röst borgmästarens extraröst eller röstfifflarens extraröst).
Så. Ja. Det finns alldeles för många alternativ för att kunna komma med något vettigt.
Jag är lite inne på vad Ferrari skriver här att Ulven i fårakläder kan ha lagt sin dolda röst på Snurrfian och röstat på Hedinn i leken vilket innebär att man får titta på de som röstat på Hedinn vilka är BSF, Illiana, Q . Jag skulle nog med facit hand gällande Ferraris roll som röstfifflare vilja påstå att hon med detta inlägget talar om att hon inte hade något med utgången att göra Eller tänker jag fel?
Samma ulv har ju då valt Gabby så nu ska jag titta på sambandet mellan BSF och Gabby, Illana och Gabby och Q och Gabby för att se om det finns något eller ej!
Eller så är det ett helt annat scenario som skett och då är denna posten helt meningslös