Ja, jag tog iof inte vem du var, men jag såg att det stod lunch här och varHaha du är ju bäst! Har jag skrivit det fler gånger eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tog iof inte vem du var, men jag såg att det stod lunch här och varHaha du är ju bäst! Har jag skrivit det fler gånger eller?
Jag har inte läst leken så noga, men jag gissade på att Q körde dubbelt.Jag gissade på @Mirtai men hon kanske inte är gravid?
Har inte riktigt hunnit sätta mig in i det. Hur var det för att Cirkus och Hedinn var de som röstat på Snurrfian och att fårulven då följt ledaren?
Om fårulven röstat på Snurrfian så ligger det nära till hands att tro det. Det som gör att jag tänker en extra gång är att fårulven ju vet att dennes rad kommer att finnas med i infolottningen, vilket gör att den kanske har valt att vara försiktig/försöka lägga ut villospår om den kände att Snurris var ett säkert val sas?
Lilltess gör det rätt ofta och när Arne gjorde det så ringde en klocka så ihop med barnsituationen så blev saken biff.Haha du är ju bäst! Har jag skrivit det fler gånger eller?
Det var att fårulven med sin dolda röst följde häxans röst i leken för att den visste att det var ett säkert val.
@Madalitso med kompanjon. Jag är ledsen men detta blev övermäktigt för mig. Att ständigt må illa av att vara gravid och ha en nio månaders sprallunge ger noll tid till spel! Hoppas ni kan hitta en ersättare!
Nu med lite info om mitt liv så kanske ni kan gissa på vem jag är
Tja, iom att ledaren vet att fårulven känner till denne så bör ledaren inte ha alibiröstat första dagen för att ge fårulven chansen. Men den, eventuellt minimala, risken för att ledaren faktiskt röstat på fårulven finns ju också att ta i beaktande. Jag vet för lite för att våga säga att det är så (att fårulven röstat på Snurris och följt ledaren), som Habina skrev nyss så finns det ett scenarie där BM kan ha valt att använda sin röst dag 1.Det var att fårulven med sin dolda röst följde häxans röst i leken för att den visste att det var ett säkert val.
Det kan jag iof tycka är rätt risky, tänk om häxan valde att alibirösta på en annan ulv? Sedan får ju inte lyan några spionrader (tack och lov!), så de skulle inte på något vis få veta vem fårulven röstade dolt på.
Jag är inte alls säker på cirkus eller Hedinn som fårulv (eller har jag fattat teorin fel nu?).
Tja, iom att ledaren vet att fårulven känner till denne så bör ledaren inte ha alibiröstat första dagen för att ge fårulven chansen. Men den, eventuellt minimala, risken för att ledaren faktiskt röstat på fårulven finns ju också att ta i beaktande. Jag vet för lite för att våga säga att det är så (att fårulven röstat på Snurris och följt ledaren), som Habina skrev nyss så finns det ett scenarie där BM kan ha valt att använda sin röst dag 1.
Jag vet inte vad jag tror.
Varför undrar du om just min åsikt i frågan?
Edit, la till parentesen som förtydligande.
Ha ha ja..
Teorin var från början att fårulven la sin hittepå röst på Hedinn och röstade dolt på snurrfian. Vilket innebar Q, BSF eller Illiana
Sen fyllde Q i att fårulven borde lagt sin dolda röst där häxan röstade vilket innebar på Snurrfian och det var bara Cirkus och Hedinn som röstade på snurrfian = Cirkus eller Hedinn som häxan.
AhJa jag undrade ju om din åsikt eftersom du är en eventuellt misstänkt fårulv Alltså du är en av de som röstade på Hedinn. Så jag ville gärna se hur du krånglade till ditt svar för att få mig att titta åt ett annat håll , that´s all
Och vad hade du skrivit innan då?(OBS ändrade, vad f*n spelar jag för när jag aldrig kommer ihåg vad folk heter)
Aha! Hm... Jag är kluven. Visst kan det vara så, men håller med blacksmithfarm (OBS ändrade, vad f*n spelar jag för när jag aldrig kommer ihåg vad folk heter) om att häxan faktiskt kan ha röstat på fårulven, för häxan vet (väl?) inte om fårulven? *kollar rollistan*
Nä, häxan kan ha råkat lägga en röst på fårulven. Eller så kan häxan vara en som röstade väldigt sent, svårt för fårulven att vänta med rösten då?
Måste kolla röstlistan igen känner jag.
Jag tycker teorin som @quarter4ever utvecklade är väldigt intressant!Ha ha ja..
Teorin var från början att fårulven la sin hittepå röst på Hedinn och röstade dolt på snurrfian. Vilket innebar Q, BSF eller Illiana
Sen fyllde Q i att fårulven borde lagt sin dolda röst där häxan röstade vilket innebar på Snurrfian och det var bara Cirkus och Hedinn som röstade på snurrfian = Cirkus eller Hedinn som häxan.
Ah
Det förklarar känslan av krosförhör
Föjdfråga - är jag på något sätt mer misstänkt än Q eller Illiana? Och i så fall varför?
Då lär den ju inte ha följt ledaren och röstat på sig själv. om ledaren har röstat på fårulven. Då faller den teorin.Jag är inte alls säker på Q´s teori heller att fårulven följt häxan.. Fast om häxan råkat rösta på fårulven så vet väl förhoppningsvis fårulven om sin egen roll Eller jag fattar inte... ?
Man får vara glad för det lilla...Nej du är inte mer misstänkt än någon annan överhuvudtaget just nu
Då lär den ju inte ha följt ledaren och röstat på sig själv. om ledaren har röstat på fårulven. Då faller den teorin.
Nä, jag la till det som möjligt scenario (för det tycker jag det är, om än långsökt möjligen) när du frågade vad jag tyckte om Q's teori.Va? Jag fattar ingenting? Det har väl aldrig varit en teori?