Och vad hade du skrivit innan då?
Hedinn. Vilket inte rimmar så bra med det du skrev.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vad hade du skrivit innan då?
Jag är inte alls säker på Q´s teori heller att fårulven följt häxan.. Fast om häxan råkat rösta på fårulven så vet väl förhoppningsvis fårulven om sin egen roll Eller jag fattar inte... ?
Nä, alltså om fårulven tänkt visa sig genom att rösta på samma, så kan den ju inte det, för man får inte rösta på sig själv.
Om jag hajat rätt handlar inte teorin om att visa sig utan att inte riskera att rösta fel.Nä, alltså om fårulven tänkt visa sig genom att rösta på samma, så kan den ju inte det, för man får inte rösta på sig själv.
Fast det är den dolda rösten - den som räknas - som vi diskuterar i det läget, inte rösten i leken som inte räknas. ??Om vi leker med tanken att niyama är häxan (obs, jag tror inte det, men vill visa hur jag menar), så röstade hon 21:00. Då hade det varit rätt svårt för fårulven att följa hennes röst...
Ingen missade ju att rösta.
Om jag hajat rätt handlar inte teorin om att visa sig utan att inte riskera att rösta fel.
Teorin var från början att fårulven la sin hittepå röst på Hedinn och röstade dolt på snurrfian. Vilket innebar Q, BSF eller Illiana
Sen fyllde Q i att fårulven borde lagt sin dolda röst där häxan röstade vilket innebar på Snurrfian och det var bara Cirkus och Hedinn som röstade på snurrfian = Cirkus eller Hedinn som häxan.
Om jag hajat rätt handlar inte teorin om att visa sig utan att inte riskera att rösta fel.
Jag tror att det beror helt på vem som har rollen. Vissa ser det som viktigast att visa sig tidigt, andra att rösta rätt och vissa försöker vara mer diskreta för att inte röja en ulv.Ok, nu såg jag det här. I så fall måste ju fårulven vara en ovanligt nojig typ som hellre riskerar att röja sig och kollega inför en god än att "rösta fel"? Visst i ett avgörande läge, men dag 1?
Har precis kommit hem och skummat(!) igenom för att försöka hänga med någorlunda... Hur är det med teorin att fårulven kan ha röstat på lyamedlemmen den känner till i tråden, för att "visa sig", men dolt på den som lyamedlemmen röstat på? Någon bör ju i alla fall ha fått info för att kunna se om den teorin kan stämma.
Någon kanske har lanserat teorin innan också, har som sagt inte lusläst det som skrivits under dagen.
Jag tänker snarare att du är i sådana fall är den i lyan som den onda utanför vet om, men samtidigt känns det som ett vågspel också.
Jag ha flera olika varianter på Habina, hon är god och lyan vill få oss att tro att hon är ond, hon är ond som vill kunna säga att hon är god för att det är dumt att käka den man har röstat på, hon är den onda utanför och lyan vill tala om att de har hittat henne. Eller så käkade de Ferrari av någon helt annan anledning och Habina är god. Jag försöker mest sätta ner mina tankar och funderingar för att se vart de tar vägen.
Jag tror att det beror helt på vem som har rollen. Vissa ser det som viktigast att visa sig tidigt, andra att rösta rätt och vissa försöker vara mer diskreta för att inte röja en ulv.
Låter sin röst stå kvar på Hedinn då hon tycker sig se ett räddningsförsök på g.
Påpekar att det faktum att hedinn inte åkte inte behöver betyda att hon är ond.