Nja. Börja om från noll med äggplock och hiv-test och fan och hans moster.
Måste du lämna nya virusprover? Så stelbent! Kan du inte ta med den privata journalen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja. Börja om från noll med äggplock och hiv-test och fan och hans moster.
Beräknad BIM 27.12... Så fram till dess kan jag väl räkna mig som ogravid och gå loss på julbordet (finns både ostar och gravlax där vi firar) så länge man inte vet kan man spela oskyldig
Nej. Det är annat labb och de vill ha färska resultat. Högst tre månader gamla.Måste du lämna nya virusprover? Så stelbent! Kan du inte ta med den privata journalen?
Provsvaren fin alltså färdigt i mina journaler på kommunsidan. De är inte färska baraNej. Det är annat labb och de vill ha färska resultat. Högst tre månader gamla.
Jättetråkigt.Safir - ÄL 15/9 BIM 29/9, Försök nr 14, 28 år, inga barn
tolksele - ÄL 29/10, BIM 12/11 försök nr 1, 26 år, inga barn
Monkie - ÄL ?24/12, BIM 7/1, 34 år, två barn .
viadukt - ÄL ca 14/1, BIM 26/1 försök nr 3, 28 år, inga barn.
em-pirre - planerar IVF2
lil-sis - FET1 i slutet av januari -16...
Firar snart 3 år av försök.
malumbub - seriöst sedan 2014, 33 år, inga barn. PCOS. Provera-behandling.
Ackio - PCOS bekräftat 1/10. Behandlar med Provera och ska göra 6 mån för sedan återbesök och diskutera vidare.
Cynthia - IVF, ET 16/12, TD 27/12. 31 år, inga barn
Halali - Första möte IVF-kliniken 1/2. Endometrios samt hypofystumör som stör hormonerna. 31, aldrig varit gravid.
Humla - PCOS, Primolut Nor start 11/12- sen Letrozol, försökt 8 mån, 30 år, inga barn.
Vinkelina- gravid på första försöket, missfall vecka 11-fostret har troligen dött ett par veckor innan. Väntar nu på kroppens omstart, 31 inga barn.
Ms_Antrop - Börjar långa protokollet 30/12. 30 år, gravid 1 gång för 2 år sen (MF v.11). Ny sambo som är steriliserad. Inga barn, sambon har 4 barn sen tidigare.
Thalbaz - Väntar på ÄL efter första omgången pergotime, ett MF, 27 år, inga barn.
Is- väntar på kontakt för barnlöshetsutredning. Minst Tre månaders väntetid bara för attkomma till en första kontakt
Jag förstår att det känns oerhört tungt. Jag har ju heller aldrig lyckats med ngt frysförsök trots exeptionellt fina blastisar (enl personalen). Och det verkar vara så för en del att man har lättare för antingen det ena eller det andra. Så även om det känns tungt så kanske det blir bra med ett nytt färskförsök.Nja. Börja om från noll med äggplock och hiv-test och fan och hans moster.
Nej. Det är annat labb och de vill ha färska resultat. Högst tre månader gamla.
Innan ev graviditet har jag inte haft några matrestriktioner alls. Någon hejd fick det vara. Ät du m gott samvete.
Ja och dessutom dröjer det ju en bit in i graviditeten innan man delar blodomlopp och det faktiskt spelar roll.
Var de jag tänkte. Men om man vet att man är gravid blir man mera "nojjig"
Jag hade ingen tempohöjning på den ÄL som jag blev gravid på. Kändes då bara stressande att tempa så jag slutade att göra det.Alltså, jag vet inte vad jag ska tro om det här med att mäta temperaturen. Nu kanske jag inte har tillräckligt bra sömn för att få ett ordentligt resultat, jag går ofta upp på natten för att kissa och så blir jag väckt av kattjävlarna i tid och otid... I förrgår visade iaf en glad gubbe på ägglossning. Tempen senaste dagarna har varit 36,6, 36,7, 36,7, 36,6 och idag 36,9. Kan jag tolka det som en tillräcklig ökning och att ett ägg då alltså släppt? Jag fattar det som att ingen temphöjning = inget ägg.