Jag tänker nog typ som du. Börja smörja vid ägglossning. Tänkte om jag skulle köpa tidigt gravtest, man ska väl inte smörja för länge med krämen för att inte rubba nästa cykel. Men jag vill ju inte sluta smörja om jag nu skulle vara gravid så kroppen kommer på att den ska ha mens istället eller något.Spännande, då hinner du testa före mig! Inget utslag på ÄL-stickan igår. min plan för smörjningen är: Smörja från ägglossnin(om jag inte får utslag börja när jag borde ha ÄL) tills jag borde ha mens, ta ett gravtest och hoppas på positivt! Har du samma?
Vad ska du göra på gyn?
Jag har så dåligt tålamod, tycker dagarna sniglar sig fram. Vänta på ägglossning, vänta på mens, vänta på att mensen är slut, kissa på sticka, vänta tills jag kan kissa på nästa sticka... Inser att det finns de som väntat bra mycket längre än jag, stor eloge till er, verkligen!
Ska till gyn på kontroll efter en konisering i somras. Så då vill det till att vi ligger ordentligt innan för sen får man inte ha sex på några dagar tills det har läkt där de tar biopsin. Så hoppas att ägget släpper innan dess!