Aha sorry, tolkade den fel.Notera smileyn...
Mitt resonemang är ju i min värld precis lika långsökt som det andra, men för alla är det ju inte så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha sorry, tolkade den fel.Notera smileyn...
Flutterdash - ÄL 14/10 BIM 27/10 (beräknat) försök nr 14, 27 år, inga barn
Safir - ÄL 11/10 BIM 25/10, Försök nr 15, 28 år, inga barn
ninsan - ÄL 6/10 BIM 20/10, försökt i över ett år, ett MF, 31 år, inga barn
paprika - ÄL 7/10 BIM 21/10, Försök nr 10, 29 år, inga barn
Hyldeblomst - utebliven ÄL? BM ca 25/10, försök nr 9 efter missfall, inga barn
Carand - ÄL 14/10 BIM 28/10 , försök nr 3, 29 år, ett barn
Mikatela - ÄL ca 17/10 BIM 31/10. 27 år, inga barn
hemlig - ÄL 18/10 BIM ca 1/11, slutade med piller jan-15, ett MA, 32 år, inga barn
Is - ÄL 27/10 BIM 10/11, utan p medel sedan sep 14, 27 år, inga barn
em-pirre - planerar FET2
lil-sis - IVF 1, äggplock 19/10.
Inga barn, försökt sen feb 2013. Två X.
malumbub - letar efter ÄL, oskyddat sedan 2011, seriöst sedan 2014, 32 år, inga barn. PCOS konstaterat 28/9. Behandling med Provera 28/9-7/10, 26/10-4/11, 23/11-2/12. Därefter spolning.
viadukt - Väntar på att köra igång med Letrozole, vid lite tur ÄL ca 17-20/10. 28 år, inga barn.
Cynthia - Obefintlig cykel, står i kö till ivf. Försökt i över ett år. 31 år, inga barn
Thalbaz - väntar på ÄL (pco), ett MF, 27 år, inga barn
Halali - väntar på provsvar o läkartid 13/10, förhoppningsvis!! börja med nedreglering (ivf) efter det. 31, aldrig varit gravid.
Humla - Oregelbunden mens, oklart om ägglossning, försökt 6 mån, 30 år, inga barn
Hur då? Det är ju mannens spermie som avgör kön, kan jag då "vilja för mkt/slappna av för lite" så det påverkar min fertilitet så borde han ju kunna "vilja för mkt/slappna av för lite" och producera bättre tjej-spermier. Eller nåt
Skickar du mig kontaktuppgifter privat? Värt att kolla upp.@malumbub akupunktur tror jag på! Är övertygad om att det till sist var det som fick ivf att fungera för oss. Även om det inte hade hjälpt så mådde jag otroligt bra av det! Det lindrade biverkningar av behandlingen och "stabiliserade" mitt mående. Den jag träffade höll på med kinesisk akupunktur och höll till i min hemstad. Vet inte om hon jobbar med det än dock.
Jag har bokat akupunktur faktiskt! Finns en här i stan som har bra anseende.
Fixat det!Skickar du mig kontaktuppgifter privat? Värt att kolla upp.
Finns ingen där jag bor som jag har förtroende för, bortsett från sjukgymnasten. Att erbjuda akupunktur, nageljobb, hårförlängning och vad-det-nu-var i samma lokal, som utåt sett ser ut som en blandning av blombutik och affär för asiatiska matvaror skapar inte en känsla av trygghet hos mig.
Ingen bebis i sikte än så länge men fick bekräftelse från kvinnokliniken på Karolinska idag att de mottagit vår remiss och att vi nu står på väntelista för bedömning och ställningstagande till behandling! Den beräknade väntetiden är 7 - 9, om vi inte åberopar vårdgarantin förstås.
Är det någon som har koll på vilken ordning allting görs? Karolinska vill ju ha tillbaka svarsformuläret från om oss att vi är intresserade av IVF-behandling ( ja.. det är ju därför remissen skickades dit?) och sedan skickar de en kallelse. Om man istället vill köra på vårdgarantin, ska detta göras innan man skickar in svarsformuläret eller efter? Blir inte ett dugg klokare av att läsa på deras hemsida..
ÄL +2 idag. Är det nu jag ska börja känna efter symtom och ta grav.test och lägga upp bild och fråga om ni ser nåt, för jag såg faktiskt ett väldigt svagt streck i rätt belysning?
Har nog tittat för mycket på fl på sistone