Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÅ du vet inte hur många det blev eller hur många som blev befruktade? Går det inte att ringa? Allt sånt borde de ju veta inom ett dygn.Fortfarande ingen uppdatering av journalen
SÅ du vet inte hur många det blev eller hur många som blev befruktade? Går det inte att ringa? Allt sånt borde de ju veta inom ett dygn.
Men nog borde du ju kunna ringa och fråga hur det ser ut? Om de vill långtidsodla eller om det ser bra ut redan nu? Och hur många ni kan få frysta? Och hur många som blev befruktade?Nope, ingen aning. Eller ja, jag vet ju att det var minst fyra.
Jag antar att de ringer om inget tar sig eftersom jag har en tid för ET.
Ackis suger ju på information över lag och jag orkar inte ringa. Jag vet inte om de har problem med Cosmic igen, när jag var där i onsdags så kunde de inte logga in i journalerna. Det syns nämligen inte ens att någon har öppnat journalen i måndags och rimligen bör det ju ha varit en 3-4 st.
Men nog borde du ju kunna ringa och fråga hur det ser ut? Om de vill långtidsodla eller om det ser bra ut redan nu? Och hur många ni kan få frysta? Och hur många som blev befruktade?
Varför inte då? Håller tummar för att ni fick flera i frysen!De verkar inte syssla med långtidsodling. När man får tillbaka berodde helt enkelt på vilken dag de plockades ut. Om den här omgången inte tar sig ska jag se om det inte går att göra ett vårdval till Linné, nu bör ju landstinget ha bestämt ersättningsnivåer.
Varför inte då? Håller tummar för att ni fick flera i frysen!
Lutinus... grattis till femton liter majonnäs i trosanLutinusstart idag.
Jag antar att inga news från rpc är good news och jag fixar inte att ringa själv. Ska stoppa huvudet i sanden och mocka hagen.
Ring och fråga.På besöket hos Gunnar sist så sa han att jag skulle börja med Primolut om det inte blev någon ÄL den här månaden, ta ett gravtest och sen köra igång. Men det slår mig nu att karln inte har sagt något om hur många dagar jag ska låta det gå. Att vänta en "normal" cykel för mig vore ju att vänta till årsskiftet ungefär. Så hur många dagars "cykel" bör jag räkna med? Är på dag 27 nu, har testat med ÄL stickor varje dag och ingen ÄL ännu.
Lutinus... grattis till femton liter majonnäs i trosan