Jag åker idag hem från kliniken med tom transport. Ingen förbättring alls utan det var bara att konstatera att nu är det stopp.
Tack för allt min fina Calle
Så fruktansvärt sorgligt att läsa! Du har verkligen gjort allt för din fina vän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag åker idag hem från kliniken med tom transport. Ingen förbättring alls utan det var bara att konstatera att nu är det stopp.
Jag beklagar så mycket Mooi. Så synd och vilken otur du haft med dina fina hästar.Jag åker idag hem från kliniken med tom transport. Ingen förbättring alls utan det var bara att konstatera att nu är det stopp.
Fy fanJag åker idag hem från kliniken med tom transport. Ingen förbättring alls utan det var bara att konstatera att nu är det stopp.
Åh, så tråkigt på en fin häst! Sörjer och lider med dig. Hoppas att din otur vänder snabbt och att du inte tappar sugen på hästeriet. Det är du för begåvad för!Jag åker idag hem från kliniken med tom transport. Ingen förbättring alls utan det var bara att konstatera att nu är det stopp.
Beklagar sorgen, han var en fantastiskt fin häst.Jag åker idag hem från kliniken med tom transport. Ingen förbättring alls utan det var bara att konstatera att nu är det stopp.