...apropå nordisar. Jag KAN ha traumatiserat @KrullTroll s stackars häst idag. Skulle rida honom och allt var frid och fröjd tills jag var halvvägs uppe i sadeln, då insåg han att matte stod på backen och att det var den här superläskiga människan besläktad med sabeltandade tigrar som var på väg upp och han blev ungefär såhär Han blev riktigt skitskraj helt enkelt.
Sen tänkte han inte släppa upp mig men efter lite lirkande och försiktigheter så släppte han upp mig och tappade mig inte heller dock såg han ut såhär hela tiden förutom de bitar han glömde av sig. När jag var på marken igen så var det lugnt igen. Stackars liten, han var inte alls med på planen... Men han försökte iallafall, trots att han tyckte det var läskigt, en annan häst hade kanske skickat en åt helsike när man väl är uppe i sadeln... En känslig liten individ helt enkelt.
Jäkla häst att skämma ut matte sådär
Betedde som om han inte haft en ryttare på ryggen...eller värre, för när han inte hade haft en så vart han bra mycke coolare..haha.... Min känslige kille
Och ang traumatiseringen så var det nog inte så illa, han terrade spanjoren som vanligt i stallet sen och stod sen och halvsov medan jag borsta och fejade.