@Piaff Jag lider verkligen med dig . Har ju haft ett par vårar som helt försvunnit för mig också när mina haft luftvägsinfektioner. Men. Hela säsongen försvinner inte utan ni kommer kunna nå era mål iaf! När du väl kommer tillbaka till ridhuset kommer bytena sitta och sen är det bara att tuta på ut på tävlingsbanan . Massa pepp!
Tack! Stackars pappa blev helt perplex och liksom *klappa på axeln* "Såja det löser sig, det går över" typ. Tycker även lite synd om min häst för hon brukar ju gilla att jobba, och nu kryper det i henne. Drar hon en riktig vända i hagen så står hon väl på näsan igen så hon vandrar mest försiktigt. Usch. Det är så jobbigt när man är helt maktlös, ok när man tar en paus frivilligt, men när man blir helt låst ofrivilligt...
Har dock tagit mig i kragen och gjorde dock upp en liten extraplan, eftersom vi bara kanske hinner klart med byten innan Flyinge (Falsterbo lär vara kört men WHATEVER) så ska jag göra allt jag kan för att preppa henne inför sjuårs NU istället. Vi kan ända inte springa fort när det är halt i hagen så idag på töm fick hon galoppera långsamt långsamt och samla, samt trampa lite. Har på känn att så fort bytena sitter kommer hon vara enkel med seriebyten, och hon är redan bra på skolorna, så kan vi fixa inför piruetterna redan nu kan hon gå sjuårs nästa år. Go me!