Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland blir livet verkligen inte som man tänkt sig Idag har jag sagt hejdå till Ådi som nu galopperar på de gröna ängarna. Natten till lördagen så har han haft oturen att bryta bäckenet. Det såg initialt ut som en kraftig lymfangit men när han inte svarade på behandling så förstod jag att något annat låg bakom.
Jag är så tacksam för den tid jag fick med honom, åtta år om bara ett par veckor. Han har varit min viktigaste lärare, bästa vän och största kärlek. Min älskade Ådi
Jag har arrangörsångest. På lördag arrangerar jag en likadan clinic som förra året med temat "Hur en rider det perfekta dressyrprogrammet". Ändrade upplägget lite från förra året så hästarna på lång bana ska rida två program var för att kunna demonstrera vad mer som krävs av ekipaget för att gå upp en klass. De program som ska visas är LB2+LA3, MsvC+MsvB2 och MsvB5+MsvA1. Men. Nu har hästen som skulle gå MsvB5+MsvA1 fått en hovböld och kan inte gå. Jag jagar ersättare och har ett par ekipage kvar på listan att fråga, men det är ju verkligen inte en garanti att jag hittar någon. Däremot är det månne lättare att hitta någon som kan rida LB3+LA4 som jag funderar på att stoppa in istället.
Men när ni andra arrangerar sånt här, har ni reservekipage på lista? Jag tycker det känns så konstigt att fråga om någon vill vara reserv. Typ; "du duger om ingen annan kan, men du är inte riktigt vad vi vill ha". Eller så kanske det inte upplevs?
@Habina Ja, fast lika lite som förra året på fejan på klubbens sida och hästeventgruppen .
@Habina Ja men det tycker jag att du ska! Så blir du kanske än mer peppad på egen start
Bara orken finns och väglaget är ok så. Är inte så peppad på egen start, men vi är anmälda så om ingen blir skadad eller sjuk så kommer vi iaf till start.