@Pontevecchio Haparanda?
Det ligger väl ungefär lika långt bort iallafall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Pontevecchio Haparanda?
Åh. Till och med magsjuka jag skrattade när jag läste ditt inlägg. Haparanda!! T9 kan vara underbart!Min tant hade kunnat vinna VM i bockning... Nåja den februari hon inte slänger av mig är det dags att fundera på Haparanda.
Åh. Till och med magsjuka jag skrattade när jag läste ditt inlägg. Haparanda!! T9 kan vara underbart!
Även jag hade en grussprutaridiot idag. Rastade bara inspänd på lina men faen vad hon for.
Det låter bättre än Knorrevången iafKanske ska hota med det när hästen krånglar
"Passa dig så jag inte skickar dig till Haparanda!"
Fast jag tycker Knorrevången låter som ett Hemskt ställe så ska jag någon gång hota djuret så blir det nog med något liknande Knorrevången.Det låter bättre än Knorrevången iaf
Det är ett privat slakteri i Skåne som varit mycket i media pga svartslaky, misstänkt djurplågeri och annat hemskt.Fast jag tycker Knorrevången låter som ett Hemskt ställe så ska jag någon gång hota djuret så blir det nog med något liknande Knorrevången.
Vart ligger det??
Kikat lite på vc-dressyren mellan varven och hörde nu hur expertkommentator sa att hästen hade en "mycket bättre piaff nu" samtidigt som hästen lyfter bakbenen väldigt ojämnt (det ena högre/längre än det andra). Spelar det ingen roll? Jag känner mig för jag trodde en bra piaff åtminstone var taktmässig?
Bättre är ju relativt, om den innan hade ojämnt lyft + dålig energi + ur form så är det ju bättre om den nu var ojämnt lyft + bra energi och form. T.ex, vet inte riktigt vilken häst du syftade på.
Usch!Det är ett privat slakteri i Skåne som varit mycket i media pga svartslaky, misstänkt djurplågeri och annat hemskt.
Kanske ska hota med det när hästen krånglar
"Passa dig så jag inte skickar dig till Haparanda!"
@Waco Vad tråkigt med Frans! Vad hände?
Min var ju oxå knepig när han var 4-5 men nu har det gudskelov gett sig även om han fortfarande inte är enkel.