Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ett problem.
Nu när @Scata äntligen verkar ha tyglar drakarna så vet jag inte hur man klär sig. Efter att ha gått i shorts, linne och sandaler i en hel evighet så börjar jag vela. Skor? har jag sådana eller inte. Jacka? Längd på ärmen på tröja? Så många frågor som dyker upp när temperaturen sjunker.

Som vanligt är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet.

Du har ju bara dig själv att tänka på, en annan skulle få iväg två ungar på morgonen idag... Regn? Vadå regn? Men du att det ska komma blöta saker från himmeln, vad var det då man skulle ha på sig, hm ja regnkläder! Titta här är de ju, eller nähä regnbyxor som går till knäna kanske inte är helt genomtänkt... Eh storan, jag vet att du egentligen har typ xs på kläder, men här ta mammas xl regnbyxor om du skulle behöva ha dem! Du kan ju dela med en kompis! :idea:
Den mindre skulle åtminstone "bara" till fritids och har stränga order att hålla sig under tak om det regnar, annars är det plastpåse på handen.
Jag själv har kört med uppvikta jeans nu i två dagar åtminstone! :D

Du har ju bara dig själv att tänka på, en annan skulle få iväg två ungar på morgonen idag... Regn? Vadå regn? Men du att det ska komma blöta saker från himmeln, vad var det då man skulle ha på sig, hm ja regnkläder! Titta här är de ju, eller nähä regnbyxor som går till knäna kanske inte är helt genomtänkt... Eh storan, jag vet att du egentligen har typ xs på kläder, men här ta mammas xl regnbyxor om du skulle behöva ha dem! Du kan ju dela med en kompis! :idea:
Den mindre skulle åtminstone "bara" till fritids och har stränga order att hålla sig under tak om det regnar, annars är det plastpåse på handen.
Jag själv har kört med uppvikta jeans nu i två dagar åtminstone! :D
Alltså de där BARNEN!

Igår: Missing People (syntes på en bild på AB, och den där jämrans tv-killen var ju överallt, har inte vågat kolla tv-sändningarna) och Bröllop!! :D

Idag: Mensvärk och jobb. :(

Alvedon, Ipren, Kaffe och Marabous Schweizernöt borde väl rå på mensvärken iaf. Jobbet däremot... :meh:

Igår: Missing People (syntes på en bild på AB, och den där jämrans tv-killen var ju överallt, har inte vågat kolla tv-sändningarna) och Bröllop!! :D

Idag: Mensvärk och jobb. :(

Alvedon, Ipren, Kaffe och Marabous Schweizernöt borde väl rå på mensvärken iaf. Jobbet däremot... :meh:

Nja, jag tror du behöver något dyrare med mörk choklad mot mensvärken. Gå in på NK och köp praliner! :D

Tjabba tjena! Igar (Igors bror...hmm..) fick jag rida StorHast! B-ponnyn gick inte fram som den skulle med bonusdottern, hon satt alldeles fortvivlad och forsokte...och forsokte...och forsokte...Och hasten stod still...och still...och still....Varpa sambon klackte den fina ideen att jag skulle testa. Giddyup! sa jag bara och svangde nonchalant benen over jatten. Sen fick han jobba (jag ar inte aaaaalls envis....:cautious: :laugh:) over cavaletti och svanga och snurra och trava och skritta men inte sta still :sneaky:
Ibland ar det tur att man ar en liten skit med skinn pa nasan :banana::banana::banana:<-- dansbananer

Ska titta på hus (bostadsrätt) i morgon. Frågan som uppkommit är:
Hur mycket kan man klämma in i ett litet vardagsrum?
11077382.jpg

Varför tre soffor? + en fåtölj?

Ska titta på hus (bostadsrätt) i morgon. Frågan som uppkommit är:
Hur mycket kan man klämma in i ett litet vardagsrum?
11077382.jpg

Varför tre soffor? + en fåtölj?

Om man nu ska vara kinkig så tror jag faktiskt att det är en soffa och tre fåtöljer, vilket lämnar ytterligare frågar varför? ;) Det verkar dessutom väldigt knöligt att ha tvn för balkongdörren... Så rätt dumt planerat rum är min åsikte. ;)

Jag lever enligt devisen "Det går ALLTID att få in en bokhylla till!" :p

Jag är helt inne på din devis, om man istället fyller det där rummet med bokhyllor och så EN skön fåtölj där vid fönstret så skulle det blir riktigt trevligt! Jag kan sträcka mig till två fåtöljer om den som sitter i den andra inte stör! ;)

Metalliskt med en fyllig, lite djurisk smak? Har lite svårt att föreställa mig att någon skulle köpa den faktiskt. :d:yuck:
Hm..djurisk smak later lite spannande. Typ som bergsklattring, fallskarmshoppning, djuphavsdykning....kanske blir nya extremsporten! :idea:

Jag tror det mest är tygavel med mjukisdjur av tyg... Är det olagligt med tygavel?
Kanske beror på vilka tyg man avlar med? Om man blandar tyg hej vilt?
Nu far du allt tygla dig....

Jag har överlevt en besiktningsröntgen utan att rinna bort.
Tack @Scata och @Barret som jag gissar skickat in lite isdrakar.
Varsegod!! jag tar genast åt mig fast det är @Barret som (inte) föder upp isdrakar :p.

Eftersom värmedrakarna numer är helt fria så har dom fått för sig att prova på livet som flyttfåglar... sist jag hörde lite draksurr så surrade dom om medelhavet :angel::confused::meh:. Hemma hos mig är det bara gamla Einar kvar nu och han sover helt vissa dagar :crazy:.
Här är en bild från när vi var och vaccinerade...
2070247750.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama