Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste byta röntgen! Jag har just kommit hem från akuten med yngsta BARNET som visst hade tröttnat på när mamma oroa sig när han sladdar runt på grusvägar med cykeln, klättrar i stenrös och gör volter på studsmattan och istället snubblar på vattenslangen på gräsmattan och drar på sig en spricka i handen... Men hur som helst, på akuten var det svalt och skönt och i röntgen rummet gick sköterskan runt med en kofta på sig...Just kommit ut från röntgen igen. Svetten rinner. Kan man kräva pool på jobbet?
Vi skulle ju kunna ha en pool för att köra rehab på hästarna tycker jag.
Jag och drakarna har badat, badat och badat idag med, börjar bli en vana detta efter 5 veckor .
BARNET börjar däremot banga... brrrrrr pep h*n när det "bara" var 25 grader varmt i sjön... .
Glömde, har även plockat en munfull av mina egna vindruvor och smaskat i mig, I morgon ska jag plocka mer.
Fullt med druvor på G, både i växthuset och ute.Öh, har du växthus OCH pool?!
*helvete alltså*
Bra idé problemet är bara att hitta en isvak för tillfället... .BARNET verkar lite klent? Prova att bada det i en isvak så kommer den inte att gnälla vid 25 grader sen!
Nu är jag tillbax. Någon som saknat mig?
I alla fall lite?
Bra idé problemet är bara att hitta en isvak för tillfället... .
Visst är det underbart att man som förälder oroar sig för uppenbart farliga övningar som BARNET pysslar med och så snubblar det på en vattenslang ursäkta, men det var så igenkännande att jag började asgarva .
Inte kul alls för alla inblandade, jag vet preciiiiiiiis hur sura BARN låter/är... .
Hm jag försöker placera dig... Få se var det du, nej det var det inte hm vem vem vem... Något påminner mig om olagliga saker så som kontorsavel....Nu är jag tillbax. Någon som saknat mig?
I alla fall lite?