Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just kommit ut från röntgen igen. Svetten rinner. Kan man kräva pool på jobbet?
Vi skulle ju kunna ha en pool för att köra rehab på hästarna tycker jag.
Du måste byta röntgen! ;) Jag har just kommit hem från akuten med yngsta BARNET som visst hade tröttnat på när mamma oroa sig när han sladdar runt på grusvägar med cykeln, klättrar i stenrös och gör volter på studsmattan och istället snubblar på vattenslangen på gräsmattan och drar på sig en spricka i handen... :meh: Men hur som helst, på akuten var det svalt och skönt och i röntgen rummet gick sköterskan runt med en kofta på sig... ;)

Jag och drakarna har badat, badat och badat idag med, börjar bli en vana detta efter 5 veckor :angel:.
BARNET börjar däremot banga... brrrrrr pep h*n när det "bara" var 25 grader varmt i sjön... :crazy:.

BARNET verkar lite klent? :cautious: Prova att bada det i en isvak så kommer den inte att gnälla vid 25 grader sen! :up:
Här surar ovanstående barn att sommarens badande nu fick ett abrupt slut efter föregående händelse, fotbollen inställd tillsvidare, cykla med en hand tycker mamma verkar lite väl vådligt och inte ens gick det att hålla en golfklubba, skolan kan lika gärna börja för det här är ju helt kasst... ;)

Fel sitter två gigantiska mördarspindlar på min altan!!!! Jag och långväga vännen fick akut flytta in! Hjälp!!!!

BARNET verkar lite klent? :cautious: Prova att bada det i en isvak så kommer den inte att gnälla vid 25 grader sen! :up:
Bra idé :angel: problemet är bara att hitta en isvak för tillfället... :p.

Visst är det underbart att man som förälder oroar sig för uppenbart farliga övningar som BARNET pysslar med och så snubblar det på en vattenslang :laugh: ursäkta, men det var så igenkännande att jag började asgarva :D:D.
Inte kul alls för alla inblandade, jag vet preciiiiiiiis hur sura BARN låter/är... :meh::crazy:.

Bra idé :angel: problemet är bara att hitta en isvak för tillfället... :p.

Visst är det underbart att man som förälder oroar sig för uppenbart farliga övningar som BARNET pysslar med och så snubblar det på en vattenslang :laugh: ursäkta, men det var så igenkännande att jag började asgarva :D:D.
Inte kul alls för alla inblandade, jag vet preciiiiiiiis hur sura BARN låter/är... :meh::crazy:.

Det är bara att göra istärningar i frysen och sedan fylla badkaret! Tips från coachen! :up:

Men visst är det rätt typiskt? :D Jag kan säga att BARNET är rätt less redan efter två dagar... Hittills har BARNET bara hittat saker som inte går att göra och jag har lite svårt att hitta saker som faktiskt går att göra som BARNET uppskattar, mitt förslag om att städa gick inte alls hem som exempel... :angel: Barnet var nöjt 1,5 h igår när vi tittade på film och åt chips ihop, det gick bra men det är inte något man kan göra i tre veckor i sträck... :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama