Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kunde du gissa det? Ä-är du... typ....synsk?Du jobbar ser jag.
Hur kunde du gissa det? Ä-är du... typ....synsk?
Hur gick det här till?
Så det är alltså ert fel, alltihop...Du hittade drak- och enhörningstrådarna medans du var på jobbet. Vad annars?!
Jag är inte alls avundsjuk. Vet du inte att man kan dö av algblomning om man badar för mycket, för att inte tala om risken för hudcancer...Semester, kopplar av, njuter ...
Tog morgondoppet redan vid 4-tiden, för varmt för att sova.
Ska du bli inkilad eller är det bara sällskap?Grattis @Barret
Jag håller på och städar. Ska ju få långväga besök i morgon.
Inga alger i min pool, bara min kära badring och grannens unge emellanåt.Så det är alltså ert fel, alltihop...
Jag är inte alls avundsjuk. Vet du inte att man kan dö av algblomning om man badar för mycket, för att inte tala om risken för hudcancer...
Ska du bli inkilad eller är det bara sällskap?
Jag vill också ha en pool.Inga alger i min pool, bara min kära badring och grannens unge emellanåt.
Me too. Jag insåg, nu när det var så varmt, att ännu ett kriterie (förutom stor, inhägnad trädgård, inga direkta renoveringsbehov, ej direktverkande el) att föra till listan över vad jag vill ha i mitt framtida hus:Jag vill också ha en pool.
Morgondoppet avklarat efter hästarna, nästan så jag funderar på ett till dopp nu när jag börjar bli varm igen.