Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten har jag gjort ett mycket vetenskapligt test under semestern, som del 2 i min "Jannice-testar-serie".

En Samsung Galaxy S5 håller för att bli doppad i vatten, ramlad på från bockande häst och tappad i backen 48 gånger, men inte 49. Iaf inte om man den sista gången tappar den med hörnet först; 1,5 meter ner i ett betonggolv för då spricker skärmen. Mycket. Men den går fortfarande att använda, så det är ju positivt :up:

Förresten har jag gjort ett mycket vetenskapligt test under semestern, som del 2 i min "Jannice-testar-serie".

En Samsung Galaxy S5 håller för att bli doppad i vatten, ramlad på från bockande häst och tappad i backen 48 gånger, men inte 49. Iaf inte om man den sista gången tappar den med hörnet först; 1,5 meter ner i ett betonggolv för då spricker skärmen. Mycket. Men den går fortfarande att använda, så det är ju positivt :up:
Tack för dina altruistiska experiment. Du borde kontakta nån sån där testsajt och delge dina forskningsfynd så att fler kan ta del av det.

Förrsten, alla ni inkilningsletande singelbrojdar härinne: Jag har hittat en karl åt er!

10371516_417332095076620_5850132700138778439_n.jpg

Haha, så varken jag eller @Barret var helt ute och cyklade alltså? Fränt! :D
Tja, det kunde jag sagt från början. Jag äger ingen cykel så kan, av förklarliga skäl, aldrig vara ute och cykla...

Fast i just det här fallet tror jag inte nåt av det hjälper.
Livet blir så tråkigt när man är så pessimistisk. du kan ju inte vara säker förrän du provat, eller hur?

Eller möjligen någon av dessa?

10464135_791584194207471_5297615484792700137_n.jpg
Den här ser ju fasen ut som den där kackerlacksalien-snubben i Men in Black 1...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17