Jag trodde att vi alla var släkt på riktigt, heter inte ni andra också Bukefalos i efternamn?
Särbon säger att du har rätt där och HAN tänker ju inte ändra mitt efternamn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att vi alla var släkt på riktigt, heter inte ni andra också Bukefalos i efternamn?
Nej, ett kontorslandskap blir alldeles for sterilt. Ett tygdjur, sarskilt under ungdomsaren, maste fa ordentlig stimulans, lara sig att lyfta pa tassar, att bli gracios och luddig i kanterna sa att de inte hamnar efter i utvecklingen. De maste ju ha mojlighet att bejaka sin o-vandringslust. Alla, till och med BARNEN, vet ju att tygdjur behover sin frihet! Frihet att o-vandra, frihet att vara sa stillasittande som mojligt, frihet att fa sina mjuka konturer....slapp dem inte losa....Och om man har dom på lösdrift? Lösdrift på kontor dvs mkt plats att röra sig på och nära till utfodring i form av fikarummet.
MehSärbon säger att du har rätt där och HAN tänker ju inte ändra mitt efternamn!
Ja, det är athena_arabians som ska ändra hans namn, från att vara en av Snövits dvärgar till en av Bukes fånar!Meh
eller är det så att HAN också vill heta Bukefalos i efternamn
Himla tur att det är fyrfotingar och inte tusenfotingar inblandade!Nej, nu for tiden far man inte avla i bas. I lagstadgarna star att tygavel endast far forekomma i box storre an storleken pa tygdjuret ganger med pi upphojt till tretton, sedan dividerat med antal ben tygdjursBARNET forvantas fa.
Fast det är ju lite diskriminering, va? När har vi specificerat antalet ben som ett tygdjursBARN får ha?Himla tur att det är fyrfotingar och inte tusenfotingar inblandade!
Fast det är ju lite diskriminering, va? När har vi specificerat antalet ben som ett tygdjursBARN får ha?
Särbon säger att du har rätt där och HAN tänker ju inte ändra mitt efternamn!
Priset är ju fantastiskt, 900kr euro.Är det nån som vill köpa en vacker huvud coon kattunge? De är rumsrena och futterfest, har växt och dött trots att de är från mitten på Augusti och så är de faktiskt kampfschmuser!
http://www.bukefalos.com/annons/details.php?id=12106
Slå till för f-nÄr det nån som vill köpa en vacker huvud coon kattunge? De är rumsrena och futterfest, har växt och dött trots att de är från mitten på Augusti och så är de faktiskt kampfschmuser!
Slå till för f-n
Är det nån som vill köpa en vacker huvud coon kattunge? De är rumsrena och futterfest, har växt och dött trots att de är från mitten på Augusti och så är de faktiskt kampfschmuser!
Meh
eller är det så att HAN också vill heta Bukefalos i efternamn
Ja, det är athena_arabians som ska ändra hans namn, från att vara en av Snövits dvärgar till en av Bukes fånar!
Meeeen... de brukar ju ha guldvaskningsarrangemang i Lannavaara. Far dit och fixa vigselringen, vetja.Nja, tror inte det. Det skulle nog låta lite fånigt Hans namn är ju inte grekiskt från början (vilket mitt är).
Han har sagt att om jag vaskar ihop guld till en vigselring själv ska vi gifta oss Kommer nog inte att hända, nej
Meeeen... de brukar ju ha guldvaskningsarrangemang i Lannavaara. Far dit och fixa vigselringen, vetja.
Han sa aldrig hur tung den skulle vara antar jag? Ser framför mig en guldfärgad tråd tjocklek sytråd runt @athena_arabians ringfinger.Nja, tror inte det. Det skulle nog låta lite fånigt Hans namn är ju inte grekiskt från början (vilket mitt är).
Han har sagt att om jag vaskar ihop guld till en vigselring själv ska vi gifta oss Kommer nog inte att hända, nej
Han sa aldrig hur tung den skulle vara antar jag? Ser framför mig en guldfärgad tråd tjocklek sytråd runt @athena_arabians ringfinger.
Men vad väntar du på då? Se till att få det gjort och koppla honom. Så fort halsbandet och koppl---... eh, vigselringen är på kan han inte neka dig inkilning närhelst du begär det... tror jag.Det finns en å inte långt härifrån också som de hittat guld i
Men vad väntar du på då? Se till att få det gjort och koppla honom. Så fort halsbandet och koppl---... eh, vigselringen är på kan han inte neka dig inkilning närhelst du begär det... tror jag.