Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varsegod!! jag tar genast åt mig fast det är @Barret som (inte) föder upp isdrakar :p.

Eftersom värmedrakarna numer är helt fria så har dom fått för sig att prova på livet som flyttfåglar... sist jag hörde lite draksurr så surrade dom om medelhavet :angel::confused::meh:. Hemma hos mig är det bara gamla Einar kvar nu och han sover helt vissa dagar :crazy:.
Här är en bild från när vi var och vaccinerade...
2070247750.jpg

Aww, så söt han är! :love:

Har de genomgått kontroll att de är trådräta innan du släpte dem lösa i båset att sköta sig sig efter eget välbehag och på fyllan dessutom? :mad: Annars är det båsavel! :rage:
Nej, nu for tiden far man inte avla i bas. I lagstadgarna star att tygavel endast far forekomma i box storre an storleken pa tygdjuret ganger med pi upphojt till tretton, sedan dividerat med antal ben tygdjursBARNET forvantas fa.

För övrigt så ringde min klocka klockan 4 i morse och 05:40 stämplade jag in på jobbet så jag tycker inte synd om @bumpo som ju haft värsta sovmorgonen! :rage:

Nu ä sämästärn slutt så nu ä ja tebax ijän!

Jag har förresten börjat träna, men är osäker på om jag gör situpsen rätt... Jag lägger in ett litet klipp så får ni säga om det ser okej ut eller inte, min tränare ligger bredvid och visar hur det ska se ut :up:

9EZXu.gif

Jag antar att det är du till höger? Varit en lugn och väldigt god semester ser jag, legat i soffan och käkat chips? Bra teknik, du får en 7:a på det tekniska och en 2:a på det konstnärliga. Men boka tid hos tandläkaren, jag tror du bör få tänderna kollade efter allt snaskande.

Jag antar att det är du till höger? Varit en lugn och väldigt god semester ser jag, legat i soffan och käkat chips? Bra teknik, du får en 7:a på det tekniska och en 2:a på det konstnärliga. Men boka tid hos tandläkaren, jag tror du bör få tänderna kollade efter allt snaskande.

Jag tänkte ju inte på att klargöra det, trodde ju att ni skulle känna igen mig till höger på en gång :(

Tack, vad du är gullig! Jag satsade på just tekniken där :up: Meh, jag som knappt ätit några chips! Jag tror jag samlat vatten i värmen, lite som en kamel ungefär :idea:

Jag tänkte ju inte på att klargöra det, trodde ju att ni skulle känna igen mig till höger på en gång :(

Tack, vad du är gullig! Jag satsade på just tekniken där :up: Meh, jag som knappt ätit några chips! Jag tror jag samlat vatten i värmen, lite som en kamel ungefär :idea:
Ah, det förklarar saken du har varit duktig och druckit mycket, men jag tror det vattnet var utblandat med en hel del humle och vört. :angel:

Då är jag tillbaka i kontorsstolen efter 3 ½ dag med dubbelt så många prickikorvar än jag normalt sett har. resultatet från helgen är: 2 st repiga glas i glasögonen (= 2 x 1045 kr), kopiösa mängder vita hårstrån och en förnyad kärlek till galna prickikorvar.

Jag vet att ni saknat mig, också, så jag ids inte ens fråga.

Då är jag tillbaka i kontorsstolen efter 3 ½ dag med dubbelt så många prickikorvar än jag normalt sett har. resultatet från helgen är: 2 st repiga glas i glasögonen (= 2 x 1045 kr), kopiösa mängder vita hårstrån och en förnyad kärlek till galna prickikorvar.

Jag vet att ni saknat mig, också, så jag ids inte ens fråga.
Vem? :confused:
Du ser lite vag bekant ut, men jag kan inte riktigt placera dig. :angel:

Mjo, det ser nog ut som lite vattenretention men tekniken ser rätt stabil ut :up:

Ah, det förklarar saken du har varit duktig och druckit mycket, men jag tror det vattnet var utblandat med en hel del humle och vört. :angel:

Jag tror det förklarar problemet. Det var för svag öl eftersom alkohol är vattendrivande har @Jannice druckit för lite starköl. Nästa semester får du se till att tänka på det, ingen öl under 7%! Då blir det bättre ska du se.:)

Mjo, det ser nog ut som lite vattenretention men tekniken ser rätt stabil ut :up:

Jag tror det förklarar problemet. Det var för svag öl eftersom alkohol är vattendrivande har @Jannice druckit för lite starköl. Nästa semester får du se till att tänka på det, ingen öl under 7%! Då blir det bättre ska du se.:)

Men... Jag tycker ju inte om öl....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama