Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kila mig hit och kila mig dit, vem bryr sig i kilande?!!
Ullo vill ha åska. NU!!!! Nyss!!
Och regn, massor med regn, mängder med regn - är det för mycket begärt?!!
Jag kan bara hålla med dig, vem orkar bli inkilad när man blir svettig av att vända sig om? Här fick vi några fjuttiga droppar regn, mitt huvud hävdar bestämt att det ska åska, för det dunkar och dundrar som om det redan åskar i det... Alvedon, kaffe och 1 liter vatten senare så dunkar det lite mindre men fortfarande alldeles för mycket för att det ska vara trevligt...
Näää! Är man så här svettig vill man inte ha varma händer på sin kropp! En vampyr kanske!!? Nån som känner en?Men om man är svettig kan man ju lika bra bli lite mer svettig av inkilande.
Jaha vad har jag gjort Tor nudå? Har jag varit för bitchig så karlskrället inte vågar sig hit? Men här fläktar det åtminstone just nu, även om det varken regnar eller åskar så det är nästa lite kyligt... Jag sa nästan!!Tor måste vara mkt arg.
Det blixtrar för fullt.
Dödade jag tråden?
Hade det här varit tillräckligt med regn för @ullo ?Kila mig hit och kila mig dit, vem bryr sig i kilande?!!
Ullo vill ha åska. NU!!!! Nyss!!
Och regn, massor med regn, mängder med regn - är det för mycket begärt?!!
Här är det riktigt behagligt efter gårdagens urladdning. Ca 20 grader och en luft som går att andas i.Verkar som att värmedrakarna har gått på semester här uppe igen. Nu har vi 13 grader och spöregn... efter att ha haft drygt 30 grader för bara några dagar sedan. Finns det inget mellanting? Typ 20-25 grader och uppehåll men lätt molnighet?
Andra dagen tillbaka på jobbet, förresten. Känner mig redan sliten. Men nu jobbar jag bara tre veckor, sedan åker jag söderut i två veckor. Och därefter... vete fasen vad som händer.
Det var väl ungefär så det såg ut här också under nån timme. Sen hade allt dunstat upp i luften och det är fortfarande tropiskt svettigt sen dess.