Sitter och tittar ut över havet... Efter att ha tagit en svettig promenad...
Lycklig.
Lycklig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyckligt ovetandes eller bara lyckligt bortkopplad från tygtiger och tygpanda som buskavlar för fullt på kontoret? Va, va, VA?Sitter och tittar ut över havet... Efter att ha tagit en svettig promenad...
Lycklig.
Lyckligt ovetandes eller bara lyckligt bortkopplad från tygtiger och tygpanda som buskavlar för fullt på kontoret? Va, va, VA?
Ignorance is a bliss, men lite koll hoppas jag du har och inte låter dem sköta sig helt själva, eller vill du bli anmäld till tygdjursskyddet?
Men du har väl någon som ser efter dem? Du har väl inte lämnat dem att röja som de vill tillsammans med partynissarna drake?
Tygdjursskyddet är inte att leka med. Ta det från en som vet. Försökte nyligen få tillstånd till begränsad avel av dalmadrakar... de ville ha ansökan i 121,5 ex, bevittnat av trettifjorton (ej med varandra relaterade) vittnen per ex. Så det lär nog dröja innan dalmadrakarna kommer ut på marknaden.Lyckligt ovetandes eller bara lyckligt bortkopplad från tygtiger och tygpanda som buskavlar för fullt på kontoret? Va, va, VA?
Ignorance is a bliss, men lite koll hoppas jag du har och inte låter dem sköta sig helt själva, eller vill du bli anmäld till tygdjursskyddet?
Typexempel på klassisk buskavel, ingen avelsvärdering där inte. Är föräldradjuren ens visade veterinärt? Att de inte genomgått en avelsvärdering med tillhörande exteriörbedöming är ju klart och tydligt.
Själv har jag tagit in hästarna som småsprang bredvid mig då de tyckte det inte gick fort nog att komma undan sol och insekter. Nu ska jag lägga mig och slöa lite innan hovslagaren kommer och medan jag fortfarande är sval efter mitt morgondopp i poolen.Instämmer med de som har för varmt... det är för varmt här också! Värmedrakarna är definitivt för högt inställda Katterna är jättesura på mig (allt är ju mitt fel, speciellt vädret ). Är avis på inkilaren, han ska iväg och jobba i gruvan nu. Visserligen är det rätt varmt där också men inte gassande sol hela tiden!
Själv har jag tagit in hästarna som småsprang bredvid mig då de tyckte det inte gick fort nog att komma undan sol och insekter. Nu ska jag lägga mig och slöa lite innan hovslagaren kommer och medan jag fortfarande är sval efter mitt morgondopp i poolen.
Men du har väl någon som ser efter dem? Du har väl inte lämnat dem att röja som de vill tillsammans med partynissarna drake?
Gnäll gnäll gnällInstämmer med de som har för varmt... det är för varmt här också! Värmedrakarna är definitivt för högt inställda Katterna är jättesura på mig (allt är ju mitt fel, speciellt vädret ). Är avis på inkilaren, han ska iväg och jobba i gruvan nu. Visserligen är det rätt varmt där också men inte gassande sol hela tiden!
ÅH vad syndTygdjursskyddet är inte att leka med. Ta det från en som vet. Försökte nyligen få tillstånd till begränsad avel av dalmadrakar... de ville ha ansökan i 121,5 ex, bevittnat av trettifjorton (ej med varandra relaterade) vittnen per ex. Så det lär nog dröja innan dalmadrakarna kommer ut på marknaden.
Jo, verkligen beklagligt. Byråkrati när den är som värst... Är ju nästan som att man skulle kunna tro att de inte vill att man föder upp dalmadrakarÅH vad synd
Jag som GÄRNA hade haft ett par dalmadrakar att leka med när jag blir fördrakningschefspensionär
Mmm, en stooor inköpt på Blocket för många år sedan då jag inte har någon badsjö inom gångavstånd. Den är nog ca 3 x 5 m och perfekt när värmedrakarna sätter igång. Alldeles underbart att ligga i en stor badring med solglasögon och kalla drinkar när det är varmt.Åh har du pool hemma?
Men säg åt karljäkeln att hålla tyst! Nu är han ju här och härjar.Attans då.. Varför är det spöregn och Tor på besök när jag är på spa och ska bada i havet?