Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckligt ovetandes eller bara lyckligt bortkopplad från tygtiger och tygpanda som buskavlar för fullt på kontoret? Va, va, VA? :eek:
Ignorance is a bliss, men lite koll hoppas jag du har och inte låter dem sköta sig helt själva, eller vill du bli anmäld till tygdjursskyddet? :devil:
Tygdjursskyddet är inte att leka med. Ta det från en som vet. Försökte nyligen få tillstånd till begränsad avel av dalmadrakar... de ville ha ansökan i 121,5 ex, bevittnat av trettifjorton (ej med varandra relaterade) vittnen per ex. Så det lär nog dröja innan dalmadrakarna kommer ut på marknaden.

Unicorn_Power_by_Starreh.png

Instämmer med de som har för varmt... det är för varmt här också! Värmedrakarna är definitivt för högt inställda :wtf: Katterna är jättesura på mig (allt är ju mitt fel, speciellt vädret :meh:). Är avis på inkilaren, han ska iväg och jobba i gruvan nu. Visserligen är det rätt varmt där också men inte gassande sol hela tiden!

Instämmer med de som har för varmt... det är för varmt här också! Värmedrakarna är definitivt för högt inställda :wtf: Katterna är jättesura på mig (allt är ju mitt fel, speciellt vädret :meh:). Är avis på inkilaren, han ska iväg och jobba i gruvan nu. Visserligen är det rätt varmt där också men inte gassande sol hela tiden!
Själv har jag tagit in hästarna som småsprang bredvid mig då de tyckte det inte gick fort nog att komma undan sol och insekter. Nu ska jag lägga mig och slöa lite innan hovslagaren kommer och medan jag fortfarande är sval efter mitt morgondopp i poolen. :p

Gnäll gnäll gnäll :meh:
Bara två dagar kvar till min pensionering, drakarna och jag har ju PARTY de sista dagarna :banana:

Tygdjursskyddet är inte att leka med. Ta det från en som vet. Försökte nyligen få tillstånd till begränsad avel av dalmadrakar... de ville ha ansökan i 121,5 ex, bevittnat av trettifjorton (ej med varandra relaterade) vittnen per ex. Så det lär nog dröja innan dalmadrakarna kommer ut på marknaden.
ÅH vad synd :(
Jag som GÄRNA hade haft ett par dalmadrakar att leka med när jag blir fördrakningschefspensionär :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama