Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sagt upp mig som fördrakningschef. Tänkte att ni ville veta det ;)
1:a augusti går jag i drakpension...:angel:.

På min nya ålders höst tänkte jag börja odla sjöodjur istället, har hört att det ska vara en lättodlad hobby :D.
Är det någon som kan rekommendera en seriös odlare som jag kan ta kontakt med för att köpa mina första exemplar?

Hmm, det verkar som om det blivit fart på Storsjöodjuret:

http://www.op.se/jamtland/ostersund/det-som-for-upp-och-ner-och-rorde-sig-framat

Lite bakgrundsinformation :D

http://www.op.se/jamtland/ostersund/ellen-klappade-storsjoodjuret-han-satt-pa-kroken-1

Kila mig hit och kila mig dit, vem bryr sig i kilande?!!

Ullo vill ha åska. NU!!!! Nyss!!

Och regn, massor med regn, mängder med regn - är det för mycket begärt?!! :mad:

Jag kan bara hålla med dig, vem orkar bli inkilad när man blir svettig av att vända sig om? ;) Här fick vi några fjuttiga droppar regn, mitt huvud hävdar bestämt att det ska åska, för det dunkar och dundrar som om det redan åskar i det... Alvedon, kaffe och 1 liter vatten senare så dunkar det lite mindre men fortfarande alldeles för mycket för att det ska vara trevligt...

Hittills noll regn, men vi är inne på andra omgången åska. Men nu börjar det blåsa så jag tror regnet är minuter bort bara! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama