Bara tre dagar kvar till semester.. Jag gillar mitt jobb men denna gången känner jag att kroppen skriker efter ledighet.
Tja, med tanke på pandans slagsida verkar den ju ha gått på semester redan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara tre dagar kvar till semester.. Jag gillar mitt jobb men denna gången känner jag att kroppen skriker efter ledighet.
Tja, med tanke på pandans slagsida verkar den ju ha gått på semester redan!
Fast pandan får vara kvar på jobbet.. och passa mitt rum på kontoret!
Stackars pandan..
Då fattar jag att pandan behöver dricka! Det är väl inte snällt att överge pandor bara så där?!
Mmm.. det kanske är olagligt att lämna den. Men den har en tiger som sällskap, som också är ett mjukisdjur frånWWF.
Du får påminna dem om det rådande eldningsförbudet, om de bjuder in några drakar på röjarskivan.Precis så.. Oj din bild fick mig att bli orolig. Vad kommer de hitta på när jag inte är på plats?
Kommer de bränna ner huset? Dansa och rocka loss?
Du får påminna dem om det rådande eldningsförbudet, om de bjuder in några drakar på röjarskivan.
@Jannice: Nej, det är den inte. Jag tror nog aldrig det varit kl 1-varning för värme i Dalarna plus att jag har en äldre släkting i Stockholm som är jättesjuk redan innan och värmen gör ju inte att hon mår bättre Tyvärr finns det risk för att värmen kommer att ta kål på henne
Det gör inget, Drakar har dispens - dom får alltid elda och röja...Du får påminna dem om det rådande eldningsförbudet, om de bjuder in några drakar på röjarskivan.
Jag har sagt upp mig som fördrakningschef. Tänkte att ni ville veta det
1:a augusti går jag i drakpension....
På min nya ålders höst tänkte jag börja odla sjöodjur istället, har hört att det ska vara en lättodlad hobby .
Är det någon som kan rekommendera en seriös odlare som jag kan ta kontakt med för att köpa mina första exemplar?
@Scata: Gör ett studiebesök till Storsjön och till Loch Ness, det är väl de främsta områdena.
I Jämtland kan du ju passa på att provsmaka den lokala skogsstjärnan (men ge fan i Sav, det smakar skit ) och i Skottland prova whisky från det/de närmaste distillerierna
Nej nu jäklar, inte trodde jag du sysslade med sån buskavel?!
Nej nu jäklar, inte trodde jag du sysslade med sån buskavel?!