Jag som tyckte att jag var tydlig.Haha, det var ju också en tidsangivelse.
Men är tillbaka senast om två veckor, men tror nog jag måste åka hem en sväng innan dess med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som tyckte att jag var tydlig.Haha, det var ju också en tidsangivelse.
Du var jättetydlig grodan... Två veckor kvar på semestern? Hör av dig när du är hemma om du vill ta en fika eller så.Jag som tyckte att jag var tydlig.
Men är tillbaka senast om två veckor, men tror nog jag måste åka hem en sväng innan dess med.
Nej, det är sant ...Är vi säker på att moderullan somnade?!
Jag har ju så svårt att slå någon jag gillar och jag är ju både utrotningshotad och unik, förutom att säga helt fantastiskt underbar, i all min blygsamhet.@Mia_R gummiklubba? Gjutjärnspanna? Sex?
Jag föder inte upp dem längre. Har inte råd att betala straffavgiften. Däremot finns möjlighet att jag har några pa(n)ddor på lagerSånna däringa Drakar är det @Barret som föder upp - men när dom regerade i midsommras (ska det vara ett eller två m?) så dög inte det minnsan ...
och nu när jag äntligen fått fart på ALLA drakarna - vad händer då?? Jo det klagas i vanlig ordning .
Tack @bumpo för att du gillar mina drakar!!
JAG bara älskar Drakarna just nu
Man ska ta hand om sig själv, man ska dras med sig väldigt länge förhoppningsvis och då är det en fördel om man tar hand om och tycker om sig själv.Jag känner mig inte lika bitter nu som för typ 5 timmar sedan. Jag måste bli bättre på att vårda min själ...
Jag föder inte upp dem längre. Har inte råd att betala straffavgiften. Däremot finns möjlighet att jag har några pa(n)ddor på lager
Hittade förresten en nytagen bild på @stjarnhimmel . Verkligen en photogénique fyllepanda
Jag brukar vara rätt Bra på att ta hand om mig. Men det har varit väldigt mycket skit det sista. Har märkt att jag nästan grottat ner mig i det. Men jag tycker om mig själv väldigt mycket.Man ska ta hand om sig själv, man ska dras med sig väldigt länge förhoppningsvis och då är det en fördel om man tar hand om och tycker om sig själv.
Ännu viktigare en sån gång, att försöka se det stora i det lilla även om tårarna skymmer blicken. Det är tungt när det tar slut, oavsett anledning. Man måste få sörja de drömmar som dött, det som inte längre är eller aldrig kanske varit.Jag brukar vara rätt Bra på att ta hand om mig. Men det har varit väldigt mycket skit det sista. Har märkt att jag nästan grottat ner mig i det.
Det tar tid, det går inte över eller slutar göra ont, men man lär sig leva med det och till sist är det varken det första eller det sista man tänker på. En dag vaknar du och är inte ledsen längre eftersom det inte fyller dina tankar på samma sätt, en dag vaknar du och är rent av lycklig för att solen skiner och du är ledig och har tid för annat.@Mia_R Jag försöker verkligen göra det. Att se det stora alltså. Men vårt uppbrott är fortfarande väldigt sårigt för mig. Men jag vet också att han inte vill göra mig illa.
Att man svettas som ett svin, och svin kan ju vara mänskliga och de mänskliga varianterna jag stött på av dessa har oftast luktat unket av svett så... Logiken är, enligt mig, oomkullrunkeligHar tänkt på lite konstiga saker när jag legat i min egen privata bastu och försökt sova.
Varför säger man att man svettas som en gris? Grisar SVETTAS INTE! Vad kan man säga i stället?