Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sånna däringa Drakar är det @Barret som föder upp - men när dom regerade i midsommras (ska det vara ett eller två m?) så dög inte det minnsan :rage: ...
och nu när jag äntligen fått fart på ALLA drakarna - vad händer då?? Jo det klagas i vanlig ordning :meh:.

Tack @bumpo för att du gillar mina drakar!!
JAG bara älskar Drakarna just nu :love::love::love:
Jag föder inte upp dem längre. Har inte råd att betala straffavgiften. Däremot finns möjlighet att jag har några pa(n)ddor på lager
panda-frog-soap-logo2.png

Hittade förresten en nytagen bild på @stjarnhimmel . Verkligen en photogénique fyllepanda
panda2.jpg

Man ska ta hand om sig själv, man ska dras med sig väldigt länge förhoppningsvis och då är det en fördel om man tar hand om och tycker om sig själv. :love:
Jag brukar vara rätt Bra på att ta hand om mig. Men det har varit väldigt mycket skit det sista. Har märkt att jag nästan grottat ner mig i det. Men jag tycker om mig själv väldigt mycket.

Jag brukar vara rätt Bra på att ta hand om mig. Men det har varit väldigt mycket skit det sista. Har märkt att jag nästan grottat ner mig i det.
Ännu viktigare en sån gång, att försöka se det stora i det lilla även om tårarna skymmer blicken. :cry: Det är tungt när det tar slut, oavsett anledning. Man måste få sörja de drömmar som dött, det som inte längre är eller aldrig kanske varit.

@Mia_R Jag försöker verkligen göra det. Att se det stora alltså. Men vårt uppbrott är fortfarande väldigt sårigt för mig. Men jag vet också att han inte vill göra mig illa.

@Mia_R Jag försöker verkligen göra det. Att se det stora alltså. Men vårt uppbrott är fortfarande väldigt sårigt för mig. Men jag vet också att han inte vill göra mig illa.
Det tar tid, det går inte över eller slutar göra ont, men man lär sig leva med det och till sist är det varken det första eller det sista man tänker på. En dag vaknar du och är inte ledsen längre eftersom det inte fyller dina tankar på samma sätt, en dag vaknar du och är rent av lycklig för att solen skiner och du är ledig och har tid för annat.

Det är ännu långt kvar, men jag kan lova dig att det kommer. Inte i morgon, inte nästa vecka eller nästa månad, men tids nog. Det du kan göra är att försöka ta hand om dig, ät, sov, gå långa prommenader eller spring tills du tror hjärtat ska brista, älta med de som bryr sig om dig men ge aldrig upp. Du kommer att överleva, inte för att du inte har något val utan för att du innerst inne är värd så mycket mer än att ge upp för det här.

Svammel, men jag hoppas du förstår. Det gör ont och det svider av bara satan, men du kan inte ge upp, du kan klara dig igenom det här .

Har tänkt på lite konstiga saker när jag legat i min egen privata bastu och försökt sova.
Varför säger man att man svettas som en gris? Grisar SVETTAS INTE! Vad kan man säga i stället?
gris_102255699.jpg
Att man svettas som ett svin, och svin kan ju vara mänskliga och de mänskliga varianterna jag stött på av dessa har oftast luktat unket av svett så... Logiken är, enligt mig, oomkullrunkelig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 372
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama