Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men den här var ju rätt söt:
fire_dragon_by_cmwyvern-d678ft7.jpg

Undra om den passar med terrierorister?

Hmm, @Barret kanske behöver en till sina prickikorvar också? :idea:

Och när du inte stickar är boken ute och springer helt för sig själv, nu när naturen är full av djur-BARN? Hört talas om kopplingtvång? :mad:

Tycker inte alls om kopplings tvång, finns bara där för att binda fast två individer (som såsmåningom blir tre eller fler) till var andra, fast man trivs best själv i sin lilla grotta, så det så:rage:

Du blandar nog ihop det med koppleritvång? Fast bestar ska man hålla kopplade oavsett om de ligger själva i sina grottor eller springer lösa med böcker i naturen där det är fullt av djur-BARN. :cautious:

Meeeh, är det ingen som lär djur-BARNEN att hålla sig ur skogsvägen/stigen när det kommer en best med stickande bok? Det här måste ju genast ropas in till djungeltrumman så att de kan hänga ut ansvariga dinistrar.

Alltså jag gillar att sommaren kom till slut men det är inge vidare att baka i 30 graders värme... Men men sånt står jag gärna ut med @Scata Jag tycker att du gör ett bra jobb! :D
Imorgon blir det äldsta BARNET 12 år... Jag har lite svårt att förstå hur det har gått till i och med att jag inte är en dag äldre än 25 och jag var bara 24 när BARNET föddes :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama