Lätt för dig att säga, du är ju så full att du inte sitter rakt ens så här tidigt på kvällen. Tänk på BARNEN.
Jag har inget barn. Finns ingen panda att para sig med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt för dig att säga, du är ju så full att du inte sitter rakt ens så här tidigt på kvällen. Tänk på BARNEN.
Du får ta en av paddorna.Jag har inget barn. Finns ingen panda att para sig med.
Du får ta en av paddorna.
Nu ska du inte vara så tvär och ytlig, tänk på att han kan vara en väldigt fin padda även om han får dig att må dåligt om du slickar på honom. Du ska absolut tänka att illamåendet går över om du bara ligger stilla.
Men den här var ju rätt söt:
Undra om den passar med terrierorister?
Och när du inte stickar är boken ute och springer helt för sig själv, nu när naturen är full av djur-BARN? Hört talas om kopplingtvång?Jag har en bok hemma då jag ska sticka drakar och dinosaurier.
Höstens projekt
Och när du inte stickar är boken ute och springer helt för sig själv, nu när naturen är full av djur-BARN? Hört talas om kopplingtvång?
Du blandar nog ihop det med koppleritvång? Fast bestar ska man hålla kopplade oavsett om de ligger själva i sina grottor eller springer lösa med böcker i naturen där det är fullt av djur-BARN.Tycker inte alls om kopplings tvång, finns bara där för att binda fast två individer till var andra, fast man trivs best själv i sin lilla grotta, så det så
Du blandar nog ihop det med koppleritvång? Fast bestar ska man hålla kopplade oavsett om de ligger själva i sina grottor eller springer lösa med böcker i naturen där det är fullt av djur-BARN.
Haha, det var ju också en tidsangivelse.@bumpo Åker hem när jag inte står ut med mamma och syster längre.
Imorgon blir det äldsta BARNET 12 år... Jag har lite svårt att förstå hur det har gått till i och med att jag inte är en dag äldre än 25 och jag var bara 24 när BARNET föddes