Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fågelskrället verkar ju ha låtit drakarna balla ur helt och hållet. Antingen så snöar det på midsommar eller så bränner de på som om vi vore vid Medelhavet. Lagom är ju en bra grej, jag menar vi bor ju i landet lagom!

Instämmer, Scatan har tappat kontrollen helt! Det var ju inte riktigt sådana här jag ville ha... :cautious:

2b3e3ad8f005336807acc186dd532c6f-d4bs6u4.jpg

Ni får försöka ursäkta mig, men jag tror det är mitt fel att exemplaret av Pico Pico lämnat drakarna att klara sig själva.

Om jag inte misstolkar signalerna helt fel när hon spankulerar kring här utanför och gör sig till, är hon nog lite förälskad i mig, men samtidigt flyger hon i väg och gömmer sig bakom en buske varje gång jag går ut för att prata med henne:angel:

@Scata skulle behöva skicka in en sån här:
ice_dragon____winter_call_by_winterkeep-d5xbpic.jpg

Eller är det för tidigt? Kanske får vänta till i november.
Sånna däringa Drakar är det @Barret som föder upp - men när dom regerade i midsommras (ska det vara ett eller två m?) så dög inte det minnsan :rage: ...
och nu när jag äntligen fått fart på ALLA drakarna - vad händer då?? Jo det klagas i vanlig ordning :meh:.

Tack @bumpo för att du gillar mina drakar!!
JAG bara älskar Drakarna just nu :love::love::love:

Ni får försöka ursäkta mig, men jag tror det är mitt fel att exemplaret av Pico Pico lämnat drakarna att klara sig själva.

Om jag inte misstolkar signalerna helt fel när hon spankulerar kring här utanför och gör sig till, är hon nog lite förälskad i mig, men samtidigt flyger hon i väg och gömmer sig bakom en buske varje gång jag går ut för att prata med henne:angel:
Tror jag det att hon gömmer sig, hon blir ju generad å dina vägnar när du envisas med att säga fel namn! Pica pica får du ändra till. Hade du kommit fram om någon kallade dig för Minetaurus? :mad:

Sånna däringa Drakar är det @Barret som föder upp - men när dom regerade i midsommras (ska det vara ett eller två m?) så dög inte det minnsan :rage: ...
och nu när jag äntligen fått fart på ALLA drakarna - vad händer då?? Jo det klagas i vanlig ordning :meh:.

Tack @bumpo för att du gillar mina drakar!!
JAG bara älskar Drakarna just nu :love::love::love:
Kan du inte bara tygla dem liiite??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama