Hallå där... inte bedra diamantborraren med Tor, då ska jag minnsan skvallra...
Nädå, jag vill bara se inte röra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå där... inte bedra diamantborraren med Tor, då ska jag minnsan skvallra...
Var skickar man mutan/ansökningen och är det garanterat att borren är diamant? Ingen risk att man blir sittandes med någon av de sju små dvärgarna istället?Jag kan ju kolla med min kompis som snott åt sig en sådan. Vet inte själv hur man går tillväga, om det handlar om en ansökan om rätt att inneha en diamantborrare eller om det är öppen säsong hela året.
Jag kan ju kolla med min kompis som snott åt sig en sådan. Vet inte själv hur man går tillväga, om det handlar om en ansökan om rätt att inneha en diamantborrare eller om det är öppen säsong hela året.
Vill jag också veta!Var skickar man mutan/ansökningen och är det garanterat att borren är diamant? Ingen risk att man blir sittandes med någon av de sju små dvärgarna istället?
Betyder det att jag måste ändra mina planer och åka till Gällivare och tävla i höst? Finns det någon slags diamantborrargaranti om jag gör det?
Fler frågor...
Var skickar man mutan/ansökningen och är det garanterat att borren är diamant? Ingen risk att man blir sittandes med någon av de sju små dvärgarna istället?
Skulle väl tippa på att det isåfall är LKAB man kontaktar... Angående borren så kan nog @athena_arabians svara bättre på det.Vill jag också veta!
Objects in statues may appear smaller than they are in real life...Bildgoogla Hermes och jag får upp väskor, scarfs och:
Låter lovande. Om det inte blir som på bilden. Google ljuger väl inte? Eller?Ja. Och geologgaranti.
Hur är det nu med diamantgarantin då?Ja. Och geologgaranti.
Hm, av bilden att döma så gör jag nog klokare i att hålla mig till Tor även i fortsättningen.Bildgoogla Hermes och jag får upp väskor, scarfs och:
Visst kändes det tryggare?Hm, av bilden att döma så gör jag nog klokare i att hålla mig till Tor även i fortsättningen.
Ja, även om jag inte vet vad jag får så är jag betydligt mer nyfiken på vad han döljer än vad Hermes visar.Visst kändes det tryggare?
Besöks på egen risk (känner nästan hela gänget ):
http://achmmach.blogg.se/
http://achmmach.blogg.se/
Diverse borrare:
Nä jag har varken diamantborrare eller Gud. Därför hänger jag i Bukes dejtingtråd.
Jag behöver sällskap i sängen av en borrare eller Gud.
VaFa ... är det Snövits dvärgar iaf?
Jag röstar för en borrare
VaFa ... är det Snövits dvärgar iaf?