Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller bjud in honom att komma och bada också. Kanske därför han är sur, alla andra solar och myser men ingen har bjudit in honom. Säg bara åt honom att lämna hammaren hemma så borde det vara lugnt.
Han får vackert lämna bockarna med om han ska bada, efter att ett par schettisdrakar ätit ut halva trädgården i vintras vill jag inte han kommer släpandes med några getter som äter upp andra halvan. :nailbiting:

Misstänker han behöver ett bad, men sen kanske det kan bli lite inkilning, han ser ju rätt bra ut på bilderna jag sett. :d

Han får vackert lämna bockarna med om han ska bada, efter att ett par schettisdrakar ätit ut halva trädgården i vintras vill jag inte han kommer släpandes med några getter som äter upp andra halvan. :nailbiting:

Misstänker han behöver ett bad, men sen kanske det kan bli lite inkilning, han ser ju rätt bra ut på bilderna jag sett. :d
Se bara upp med hans fruga så är det nog lugnt med inkilningen :d

Å jag som trodde att Byråer var lugna beskedliga rackare, ack vad jag bedrog mig...:crazy:
I de lugnaste hörn... Byråerna är ju fasen värst. Kolla bara vilka bovar och banditer de umgås med (för att inte tala om gömmer undan lagens, läs: dammsugarens, långa arm/snok). Nä fy...

@Mia_R Förresten... Om du bjuder hem Tor... Kan du be honom hälsa Loke att han är mer än välkommen att komma förbi och hälsa på här? Du kan ju även be honom nämna att Barret sa: "I'll make him an offer he can't refuse..." :sneaky:

Attans då.. Varför är det spöregn och Tor på besök när jag är på spa och ska bada i havet? :rage::arghh::banghead:

Men säg åt karljäkeln att hålla tyst! Nu är han ju här och härjar. :mad:

Typiskt karlar.. De kan man aldrig lita på. :mad::rage:
Komma hit och smälla med hammaren bär jag inte vill men när man vill ha hit honom kommer han inte.

Aha.. Jag skulle ha bjudit med Tor..
Det tänkte jag inte på.. Var själv i hotellrummet så han hade varit välkommenvälkommen

Bort med tassarna, den här gossen behåller jag själv bara han lämnar getterna och Siv hemma. :d

1546628_520_292.jpg

Känner en som är rätt lik den skäggiga varianten, kan förklara varför jag är lite svag för honom. :love:

Betyder det att jag måste ändra mina planer och åka till Gällivare och tävla i höst? Finns det någon slags diamantborrargaranti om jag gör det?
Fler frågor...
Jag kan ju kolla med min kompis som snott åt sig en sådan. Vet inte själv hur man går tillväga, om det handlar om en ansökan om rätt att inneha en diamantborrare eller om det är öppen säsong hela året.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama