VSBIbland undrar man...
Ja, jag har jobbat med de som är med Min man var en av dem (det bolaget har kursat).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VSBIbland undrar man...
Ja, jag har jobbat med de som är med Min man var en av dem (det bolaget har kursat).
Suit yourselfHm, av bilden att döma så gör jag nog klokare i att hålla mig till Tor även i fortsättningen.
eller så får du skaffa en Byrå - då kan du ha en man i ByrålådanNä jag har varken diamantborrare eller Gud. Därför hänger jag i Bukes dejtingtråd.
Jag behöver sällskap i sängen av en borrare eller Gud.
Medföljer konservöppnare??Inga problem.
Tror nog jag har.Medföljer konservöppnare??
Är poliser mytologiska väsen de med, precis som brandmän? Jag tycker de verkar vara synnerligen verkliga när de stoppar mig efter vägen.Men detta är ju pojkuslingstråden!
Telefonen ville ändra till polistråden!
Är poliser mytologiska väsen de med, precis som brandmän? Jag tycker de verkar vara synnerligen verkliga när de stoppar mig efter vägen.
Hm, så mina böter förra året var inbillning? Det var en förbaskat fin hägring och trevlig med, synd att han hade ring på fingret, men man kan ju inte få allt. Jag fick ju iaf böter, tror jag.Eller så stoppar de dig inte alls.. Det är bara en hägring ...
Ursäkta mitt grova språk men: JAG VILL LIGGA!
Det vill jag med, hatar att sova sittandes eller stående
Nu menade jag faktiskt inte för att sova :-P
Ursäkta mitt grova språk men: JAG VILL LIGGA!
Typ så ja! Typ upptryckt mot en vägg...Ahaaa, du tänkte "bumping dirty", också kallad gymnastiska övningar för två på begränsad yta
Säger du!Jag med, jag skulle behövs bli av med en del frustration.,