Attans också... Jag har försökt lägga vantarna på Loke sen jag var tolv. Ska jag aldrig lyckas?Nejdå, det var före åskan. Tor var fullt upptagen och hade inte tid för att dubbeldoppa, så jag kunde inte hälsa Loke heller, karlsLokar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans också... Jag har försökt lägga vantarna på Loke sen jag var tolv. Ska jag aldrig lyckas?Nejdå, det var före åskan. Tor var fullt upptagen och hade inte tid för att dubbeldoppa, så jag kunde inte hälsa Loke heller, karlsLokar!
Vad ska du med den Ragnarökaren till? Fimpa honom?Attans också... Jag har försökt lägga vantarna på Loke sen jag var tolv. Ska jag aldrig lyckas?
Möjligtvis lite senare. Jag har andra planer för honom.Vad ska du med den Ragnarökaren till? Fimpa honom?
Som faan behöver hon bumpa.
Blev natten jobbig för Bumpo?
Eftersom Bumpo behövde bumpa..
Nä, det blev den faktiskt inte. Sov som ett litet barn. Däremot kändes det väldigt onödigt att vakna 05.50 när jag har ledig dag.
Det är alltid svalt i min källare.Fast..det var väl svalt då?
/squie som hade jordens sovmorgon och insåg hon hade sovit alldeles för länge + att det var varmt när hon vaknade.
Det är alltid svalt i min källare.
Då förstår jag att du inte får bumpa...Det är alltid svalt i min källare.
Du får väl se till att hetta upp den lite då!
Då förstår jag att du inte får bumpa...
Behöver du en Drake eller två - sista dagen idag, sen är dom vilda
MEN SKICKA HIT NÅGON SÅ JAG FÅR LIGGA DÅ!!!!
@athena_arabians Jag ska till Stockholm i oktober tänkte jag. Du har inga kandidater på västkusten? Jag kan erbjuda en grym frozen cheesecake
Tyvärr, jag har hållit mig i norra eller iaf östra Sverige vad det gäller kompisar och pök. Eller ja, en göteborgare har det blivit.
Men jag kan ge dig kontaktinfo inför Sthlmsbesöket
Men du är väl för underbar!
Jag har mest hålla mig på västkusten. Med en och annan norrman.
@athena_arabians de låter ju underbara!
Skicka dem en länk till dejtingtråden.Tro mig, jag skulle jubla, skicka iväg fyrverkerier (fast jag hatar dem) och skåla om mina kompisar hittar någon. Det är inget fel på dem, de är bara inte "flashiga" och har rätt saker, designerkläder osv. Det verkar som om det är det man ska ha i Sthlm De är alla helt underbara och har ställt upp för mig i många svåra stunder så bättre får man leta efter!