Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara så ni vet
Vilda OCH lätthanterliga - du har så stora krav @bumpo...Nää, att de springer iväg förskräckta vill vi ju inte.
De bör ju vara lätthanterliga
Vilda brukar inte vara samma sak som lätthanterliga, hur tänkte @bumpo nu?
Ah, tänkte inte på det, whisky.Drogade kanske, som man gör med andra vilda djur när man vill dem något
Ah, tänkte inte på det, whisky.
Alltså, de ska komma (höhö) på uppmaning och vara vilda i sängen. Är väl inte motsägelsefullt?
Det var inget viktigt, bara ett påpekande om att ni är skyldiga migen belöning. Jag har klarat en hel vecka på jobbet utan att sticka en gaffel i ögat på någon.Bilden vill liksom inte vara med. Vad är det?
Eh, kanske skulle frågat först om jag vill veta?!
Det var inget viktigt, bara ett påpekande om att ni är skyldiga migen belöning. Jag har klarat en hel vecka på jobbet utan att sticka en gaffel i ögat på någon.
@athena_arabians jag menar det. Vad tusan, alla förtjänar vi väl skön inkilnini?
Jag följer nyheterna på nätet rätt intensivt, det är en rätt rejäl skogsbrand inte långt ifrån oss, tillräckligt lång bort för att vi inte ska vara påverkade i dagsläget, men tillräckligt nära för att vi ska känna folk som är påverkade. Just nu försöker de få in 90 kor på en transport och köra bort eftersom deras hage står i brandens väg... Vi konstatera häromdagen när vi var ute i skogen att det verkligen var snustorrt, inte ens blöthålen var blöta...