Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
263028.jpg

Bara så ni vet

Jag följer nyheterna på nätet rätt intensivt, det är en rätt rejäl skogsbrand inte långt ifrån oss, tillräckligt lång bort för att vi inte ska vara påverkade i dagsläget, men tillräckligt nära för att vi ska känna folk som är påverkade. Just nu försöker de få in 90 kor på en transport och köra bort eftersom deras hage står i brandens väg...:( Vi konstatera häromdagen när vi var ute i skogen att det verkligen var snustorrt, inte ens blöthålen var blöta... :(

Jag följer nyheterna på nätet rätt intensivt, det är en rätt rejäl skogsbrand inte långt ifrån oss, tillräckligt lång bort för att vi inte ska vara påverkade i dagsläget, men tillräckligt nära för att vi ska känna folk som är påverkade. Just nu försöker de få in 90 kor på en transport och köra bort eftersom deras hage står i brandens väg...:( Vi konstatera häromdagen när vi var ute i skogen att det verkligen var snustorrt, inte ens blöthålen var blöta... :(

Jag har också följt det där :( De hade väl evakuerat några nu och flera är på stand by.

Nej, nu behöver vi regn- och isdrakar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama