Jasså du kör piller du - själv tycker att svampar is da shitTror du verkligen att jag håller på med sånt??
Min enda last är socker i stora lass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jasså du kör piller du - själv tycker att svampar is da shitTror du verkligen att jag håller på med sånt??
Min enda last är socker i stora lass.
Sa ju att jag bara kör socker - sockerpiller.Jasså du kör piller du - själv tycker att svampar is da shit
Vibrerar? Säker på att din diamantborrare inte lagt en fin vink under madrassen?Personligen skulle gärna någon kunna få komma och skjuta mig. Jag håller på att flyta bort och svimma samtidigt plus att jag var tvungen att ta astmamedicin i morse så nu rejsar hjärtat samtidigt som jag vibrerar och håller på att somna. Ja, jag blir så av EN puff Bricanyl!
Vibrerar? Säker på att din diamantborrare inte lagt en fin vink under madrassen?
Typiskt. Verkar som att romantiken verkligen är död...Eh, helt säker
Nu drar jag ner stämningen lite men helvete vad det börjar bli otäckt nu, en grupp frivilliga är instängda av branden i skogen... Just nu görs en räddningsinsats och jag hoppas av hela mitt hjärta att de fixa det! Samtidigt så är det nyfikna idioter som ger sig ut för att "titta" och är iväg. Är de helt dumma i huvudet?? Ska det verkligen behövas avsett personal för att se till att folk inte åker fram för att titta på en livsfarlig brand?
Är det sant Hur dum får man bliFolk är knäppa på det sättet. När vårat hus brann ner så kom sista brandbilen inte fram pga alla nyfikna idioter.
Jag flyttade in fläkten till köket (där hundarna är på dagarna när jag jobbar). Är dessutom total mörkläggning med alla persienner neddragna. Hoppas bara att det hjälper lite åtminstone...@Barret: Samma sak här, katterna låg utslagna redan på morgonen! De brukar vara lite pigga då iaf men det har varit kvalmigt hela natten.
De fortsätter stirra på mig som om värmen är mitt fel och att jag ska fixa det
Hjälper inte hemma hos mig. Har sovit med fönstret vidöppet och stänger igen nu på morgonen. Har fläkt i sovrummet som får gå om det krisar.Jag flyttade in fläkten till köket (där hundarna är på dagarna när jag jobbar). Är dessutom total mörkläggning med alla persienner neddragna. Hoppas bara att det hjälper lite åtminstone...
Jag bor i gammalt stenhus så den där jävla värmen dröjer sig ju kvar när huset väl blivit uppvärmt. Vid senaste värmeböljan var det 30 grader ute och 27 inne... Nog för att jag hellre väljer värme framför kyla (jag blir Buttersmurf om jag fryser) men nån måtta får det gärna varaHjälper inte hemma hos mig. Har sovit med fönstret vidöppet och stänger igen nu på morgonen. Har fläkt i sovrummet som får gå om det krisar.
Hästen får sova ute och komma in på dagen istället.