Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror du verkligen att jag håller på med sånt??
Min enda last är socker i stora lass.
images
Jasså du kör piller du - själv tycker att svampar is da shit :d
Alice-in-Wonderland-2.jpg

Personligen skulle gärna någon kunna få komma och skjuta mig. Jag håller på att flyta bort och svimma samtidigt plus att jag var tvungen att ta astmamedicin i morse så nu rejsar hjärtat samtidigt som jag vibrerar och håller på att somna. Ja, jag blir så av EN puff Bricanyl! :meh: :down:

Personligen skulle gärna någon kunna få komma och skjuta mig. Jag håller på att flyta bort och svimma samtidigt plus att jag var tvungen att ta astmamedicin i morse så nu rejsar hjärtat samtidigt som jag vibrerar och håller på att somna. Ja, jag blir så av EN puff Bricanyl! :meh: :down:
Vibrerar? Säker på att din diamantborrare inte lagt en fin vink under madrassen?

Nu drar jag ner stämningen lite men helvete vad det börjar bli otäckt nu, en grupp frivilliga är instängda av branden i skogen... :cry: Just nu görs en räddningsinsats och jag hoppas av hela mitt hjärta att de fixa det! Samtidigt så är det nyfikna idioter som ger sig ut för att "titta" och är iväg. Är de helt dumma i huvudet?? Ska det verkligen behövas avsett personal för att se till att folk inte åker fram för att titta på en livsfarlig brand?

Folk är knäppa på det sättet. När vårat hus brann ner så kom sista brandbilen inte fram pga alla nyfikna idioter.

Nu drar jag ner stämningen lite men helvete vad det börjar bli otäckt nu, en grupp frivilliga är instängda av branden i skogen... :cry: Just nu görs en räddningsinsats och jag hoppas av hela mitt hjärta att de fixa det! Samtidigt så är det nyfikna idioter som ger sig ut för att "titta" och är iväg. Är de helt dumma i huvudet?? Ska det verkligen behövas avsett personal för att se till att folk inte åker fram för att titta på en livsfarlig brand?

Jag läste om det också (folk som åker ut för att titta alltså) och jag fattar inte hur dum i huvudet man kan vara?! Är det värt det för att få 5 seconds of fame på Facebook eller Twitter?! :rage:

Nu har de påbörjat evakuering av ett villa område... Gammelby i närheten av Virsbo. därutöver har de räddat fem skogsarbetare som fick hoppa i sjön när branden kom för nära. Det är riktigt riktigt otäckt...

@Barret: Samma sak här, katterna låg utslagna redan på morgonen! :arghh: De brukar vara lite pigga då iaf men det har varit kvalmigt hela natten.

De fortsätter stirra på mig som om värmen är mitt fel och att jag ska fixa det :cautious:
Jag flyttade in fläkten till köket (där hundarna är på dagarna när jag jobbar). Är dessutom total mörkläggning med alla persienner neddragna. Hoppas bara att det hjälper lite åtminstone... :(

Jag flyttade in fläkten till köket (där hundarna är på dagarna när jag jobbar). Är dessutom total mörkläggning med alla persienner neddragna. Hoppas bara att det hjälper lite åtminstone... :(
Hjälper inte hemma hos mig. Har sovit med fönstret vidöppet och stänger igen nu på morgonen. Har fläkt i sovrummet som får gå om det krisar.
Hästen får sova ute och komma in på dagen istället.

Hjälper inte hemma hos mig. Har sovit med fönstret vidöppet och stänger igen nu på morgonen. Har fläkt i sovrummet som får gå om det krisar.
Hästen får sova ute och komma in på dagen istället.
Jag bor i gammalt stenhus så den där jävla värmen dröjer sig ju kvar när huset väl blivit uppvärmt. Vid senaste värmeböljan var det 30 grader ute och 27 inne... Nog för att jag hellre väljer värme framför kyla (jag blir Buttersmurf om jag fryser) men nån måtta får det gärna vara :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama