Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så trött att jag inte förstår vad jag läser i vanliga trådar, något säger mig att det här inte var den optimala tidpunkten att läsa igenom den här tråden.
Tro mig, jag skulle jubla, skicka iväg fyrverkerier (fast jag hatar dem) och skåla om mina kompisar hittar någon. Det är inget fel på dem, de är bara inte "flashiga" och har rätt saker, designerkläder osv. Det verkar som om det är det man ska ha i Sthlm De är alla helt underbara och har ställt upp för mig i många svåra stunder så bättre får man leta efter!
Haha... Nä man behöver inte vara flashig i Sthlm. Då hänger man med fel personer eller på fel ställen.
Var ska man hänga då? Det stora problemet med Stockholmsområdet är ju att man vill bo i de östra delarna vid havet, men att jobben finns i de västra delarna.
Skicka dem en länk till dejtingtråden.
Så länge ni lämnar skotten åt mig så... Och Loke... Glöm inte Loke. I have veeeery big plans for him.Jag kan också ta ett ligg/ dejt om dessa nu är ute på annons?
Igen? Vilka har jag gett bort tidigare?@Mia_R ska du ge bort mina ligg nu?
Skotten? Du tänker väl inte skjuta några drakar nu när jag ska ha semester.
Jag kan också ta ett ligg/ dejt om dessa nu är ute på annons?
Alltså, jag är nöjd bara jag får ligga... Så ta du vem du vill ha. Jag är inte speciellt kräsen.Så länge ni lämnar skotten åt mig så... Och Loke... Glöm inte Loke. I have veeeery big plans for him.
Igen? Vilka har jag gett bort tidigare?
Jag tänkte ju bara att vi kunde hålla dem igång tills du kommer upp, så de inte är halvvilda efter en längre tids sommarbete.
@athena_arabians det är väl en fullkomligt normal fråga? Jag lever fortfarande på att jag fick ställa frågan "ursäkta är du @OutOfService ?" på buketräffen i Göteborg.
Med halvvild menar jag folkskygg, de ska ju komma springandes när man kommer till "hagen". *host*Jaha!!! Du menar så? Det är ju helt okej. Även om jag gillar det vilt.
Med halvvild menar jag folkskygg, de ska ju komma springandes när man kommer till "hagen". *host*