Det olycksaliga tivolit. (Ulvlek)

Men har ni sett så fiiiiint väder det varit idag, inte har man tid att sitta inne vid "tivolit" då :cautious:

12019942_10153143189699290_905379068302319959_n.jpg

Fy fan vad orättvist. Jag tänker inte prata med dig mer! :mad:

Ferrari röstar på @Poisonous .... bara för att hon helt klart är en ond lekledare ;)! haha... eller va? ^^

Jag ska sätta mig ner... snart, strax... har precis kommit hem efter att ha hämtat min stora pojk så ska varva ner lite. Har inte skrivits så mycket under dagen, som tur är ;)

Eller något som hänt för att Mirtai hade noll koll och röstade på det enda som jag kunde hitta som stack ut...
Ja, det tar jag i beaktande också! Det är sjukt jobbigt att leka med tidsbrist. Och är det bara pga därför så gör det ju dig såklart inte ond. Vill inte misstänka någon endast pga tidsbrist.

Jag undrar ändå varför du misstänker dem mer än Snurr? Isåfall har hon ju hjälpt lyan väl med att sprida misstankar mot dig, om hon är god?!
Ärsch, jag vet inte alls vad jag ska tro. Skrev ju tidigare att jag tyckte att det var noterbart att Snurr och Mirtai röstar lika, det behöver ju inte betyda att båda är onda, det kan ju tex. vara något Mirtai gjort för att Snurr ska bli misstänkt om nu Mirtai är ond och Snurr god.

Mja, jag tycker att SNurrfian har varit såpass klantig rent ut sagt att hon inte hamnar etta på min ulvlista. Hon känns mer som en trevande god där jag skaver än som en rent ond faktiskt. MEN hon är helt klart en bubblare

Ja, det tar jag i beaktande också! Det är sjukt jobbigt att leka med tidsbrist. Och är det bara pga därför så gör det ju dig såklart inte ond. Vill inte misstänka någon endast pga tidsbrist.

Med facit i hand borde jag inte varit med nu när leken började innan helgen. Och min man är mycket oförstående till att jag bara måste skriva lite på buke när vi är på väg till vänner eller har främmande här O_o

Eller något som hänt för att Mirtai hade noll koll och röstade på det enda som jag kunde hitta som stack ut...

Vill bara säga det tydligt till dig med :love:
Din röst igår sticker inte ut jätte, jättemycket även om jag inte gillar den :down:. Känner igen det från min förstaröst - man bara måste kasta iväg vfsh. MEN det jag ändå reagerade på är inlägget innan DL som kom då trodde jag att tisdbristen var lite botad - inget hände efter det och jag kände bah :confused::confused::confused::confused: DÄR blev du misstänkt i min bok (behöver jag säga att du har också en något ofördelaktig röst på en god?)

Vill bara säga det tydligt till dig med :love:
Din röst igår sticker inte ut jätte, jättemycket även om jag inte gillar den :down:. Känner igen det från min förstaröst - man bara måste kasta iväg vfsh. MEN det jag ändå reagerade på är inlägget innan DL som kom då trodde jag att tisdbristen var lite botad - inget hände efter det och jag kände bah :confused::confused::confused::confused: DÄR blev du misstänkt i min bok (behöver jag säga att du har också en något ofördelaktig röst på en god?)

Jag veeet!!! Men lillen vaknade och jag var tvungen att ligga hos honom och så blev det liksom sent och.. ja... Hade verkligen tänkt skriva mer igr så jag förstår att det verkar konstigt att göra ett sådant inlägg och sedan bara tystna igen!

Jaa, det finns inte mycket att gå på i den här leken inte, inte ens röstningarna kan man lita på...

Efter gårdagen så har jag blivit lite mer misstänksam mot cirkus men samtidigt finns ju risken att det som hon påstår är en fälla från ligisternas sida... Och idag skulle vi verkligen behöva få ut en ond. Och så springer tiden iväg igen :banghead:

Okej.

Cirkus påpekar att jag känns god utifrån mina svar och "teorier" som jag kommit upp med änsålänge. Även om jag tekniskt sett borde vara den som känns mest skyldig utifrån röstresultatet. Först röstar jag på Habina, som sedan åker ut. Och sedan röstar jag på BSF som nummer 2, och även hon åker ut. Cirkus tenderade redan igår att "ta min sida", vilket jag tycker känns lite marigt. Jag vet ju min roll, hon verkar vara rätt övertygad om att jag är god. De enda som tekniskt sett visste om det igår, och idag (siaren vet något om någon), är ligisterna.

Koppen röstade först på BSF, aldrig spelat med hen innan så vet inte riktigt hur spelstilen är. Så där har jag ingen aning....

Mirtai har varit inaktiv, så även där har jag svårt att få grepp.

*ska läsa mera*

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Brukshunds- och kelpiefunderingar