Men har ni sett så fiiiiint väder det varit idag, inte har man tid att sitta inne vid "tivolit" då
Fy fan vad orättvist. Jag tänker inte prata med dig mer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men har ni sett så fiiiiint väder det varit idag, inte har man tid att sitta inne vid "tivolit" då
Hm var det både ris och ros samtidigt detDet finns för- och nackdelar med att käka @quarter4ever - man slipper visserligen läsa ikapp 118 sidor varje dag men åas kan leken hamna på andrasidan...
Ja, det tar jag i beaktande också! Det är sjukt jobbigt att leka med tidsbrist. Och är det bara pga därför så gör det ju dig såklart inte ond. Vill inte misstänka någon endast pga tidsbrist.Eller något som hänt för att Mirtai hade noll koll och röstade på det enda som jag kunde hitta som stack ut...
Jag undrar ändå varför du misstänker dem mer än Snurr? Isåfall har hon ju hjälpt lyan väl med att sprida misstankar mot dig, om hon är god?!
Ärsch, jag vet inte alls vad jag ska tro. Skrev ju tidigare att jag tyckte att det var noterbart att Snurr och Mirtai röstar lika, det behöver ju inte betyda att båda är onda, det kan ju tex. vara något Mirtai gjort för att Snurr ska bli misstänkt om nu Mirtai är ond och Snurr god.
Ja, det tar jag i beaktande också! Det är sjukt jobbigt att leka med tidsbrist. Och är det bara pga därför så gör det ju dig såklart inte ond. Vill inte misstänka någon endast pga tidsbrist.
Eller något som hänt för att Mirtai hade noll koll och röstade på det enda som jag kunde hitta som stack ut...
Vill bara säga det tydligt till dig med
Din röst igår sticker inte ut jätte, jättemycket även om jag inte gillar den . Känner igen det från min förstaröst - man bara måste kasta iväg vfsh. MEN det jag ändå reagerade på är inlägget innan DL som kom då trodde jag att tisdbristen var lite botad - inget hände efter det och jag kände bah DÄR blev du misstänkt i min bok (behöver jag säga att du har också en något ofördelaktig röst på en god?)
Varken eller, bara en högst adekvat sammanfattning av situationen?Hm var det både ris och ros samtidigt det
Varken eller, bara en högst adekvat sammanfattning av situationen?
Ja det där strömavbrottet var tydligen av en mer allvarlig karaktär än avsettFör nytillkomna deltagare kan jag meddela att vi leker ulvlek och nästa dl är om 30 minuter. 29 minuter menar jag. Ingen verkar ha röstat ännu. Vad händer?
alla missar DL??....För nytillkomna deltagare kan jag meddela att vi leker ulvlek och nästa dl är om 30 minuter. 29 minuter menar jag. Ingen verkar ha röstat ännu. Vad händer?
Då får de pisk av MIG ( avd kasta sten i glashus )alla missar DL??....
alla missar DL??....
Då får de pisk av MIG ( avd kasta sten i glashus )