@cirkus är Koppen den du misstänker mest? Jag menar det finns ju väldigt lite text att analysera från henne..
Jag kan ändra min röst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@cirkus är Koppen den du misstänker mest? Jag menar det finns ju väldigt lite text att analysera från henne..
Det är ett fokus på Cirkus från alla håll och kanter känner jag. Ändå lever hon kvar vilket får mig att tro att hon kan sitta på en god roll. Annars hade hon vart ett lätt byte.Håller med. Dock utesluter jag inte att Mirtai och cirkus är i lyan ihop bara för att Mirtai inte röstade på Habina, iom att lyan kan ändra en röst så måste de ju inte göra några uppenbara räddningar i röstningen. Vilket såklart gör röstningarna svårare att tolka.
(Men så kanske du inte menade heller?)
Klockan går, och som gabby_ossi påpekade igår så bör vi så bör vi samla rösterna, för sekunden är det Gabby, cirkus och koppen som ligger illa till. Av dem ser jag nog koppen som den mest misstänkta. Skrivit lite och konstigt. Irans bör som jag ser det vara siad men jag ser inga tecken på att hon är siad som ond. Gabby verkar ganska förnuftig.
Lobelia röstar på Koppen enligt ovan.
tack @Paddington för röstlistorna
Nah, du har ju bara en röst? Eller menar du att du vill rösta på G_O?jag känner att gabby nu vill klargöra att jag och Ferrari inte är goda bägge två. Om det nu är det så att vi bägge är goda är det ju ett guldläge att ifall jag åker idag så lär Ferrari åka imorgon Jag inser att jag måste ändra min röst.
Fan @Lobelia - vad tror du om ovanstående tanke?
Jamen jag vet inte! Jag tycker alla är lika skummaEller är även Koppen så skum som jag tror?
HJÄÄÄÄLP
Jag vet inte, det är för ont om tid..Jag har inte hittat något annat på gabbyjag känner att gabby nu vill klargöra att jag och Ferrari inte är goda bägge två. Om det nu är det så att vi bägge är goda är det ju ett guldläge att ifall jag åker idag så lär Ferrari åka imorgon Jag inser att jag måste ändra min röst.
Fan @Lobelia - vad tror du om ovanstående tanke?
Jag har inte ändrat någon röst - vad dillar du om.
Av de som hade fler än en röst igår så trodde jag mer på bsf som ond än på Ferrari.
Jag tror fortfarannde inte att Ferrari är ond i allafall inte pga de teorier som framkommit om henne. Jag förstår ju att hypotesen med mig som ulv också gör det troligt med henne som ulv som "försvarat" mig. Men jag vet ju att jag inte är ulv och då ser jag ju hennes försvar som osannolikt från en ulv. Om vi vore ulvar tillsammans, tror du inte att jag hade spelat lite smartare då? Både vad det gäller "räddningen" och försvaret? Så i min bok är nog Ferrari troligare god än ond.
Jag menar att det är osannolikt att båda är goda, för det finns inga goda som kan känna till varandra så tidigt, och det vet cirkus om. Så varför hålla någon som god bara för att den misstänker dig mindre än alla andra?