That´s for me and @Poisonous to know- and you don`t want to know...Vad gör man då? Lottar ´mellan alla med 0 röster?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
That´s for me and @Poisonous to know- and you don`t want to know...Vad gör man då? Lottar ´mellan alla med 0 röster?
Vad har vi sagt om att hota med sånt som jag tycker om ?? Känner nästan för att INTE rösta bara för att jag... eh, vill få pisk av dig Q
Eh, jag är trög? Varför skulle hon ha lagt undan Ferrari väl lätt om båda är goda? Då är det väl bra att hon inte ägnar mer energi till det?Håller med Ferraris kommentar här ovan, tycker att cirkus har lagt undan Ferrari lite väl lätt om det nu skulle vara så att båda är goda. I teorin är det ju troligare att Ferrari är en inställsam ond eftersom inga goda roller vid den tidpunkten kunde veta cirkus roll, och cirkus påpekade ju själv tidigt att hon hade blivit misstänksam mot sig själv om inte... ja, hon hade varit sig själv.
Eh, jag är trög? Varför skulle hon ha lagt undan Ferrari väl lätt om båda är goda? Då är det väl bra att hon inte ägnar mer energi till det?
Cirkus godförklarar dig ungefär lika mycket som dunga förklarade henne och du gjorde det en DL tidigare...Ferrari röstar på Cirkus
För att hon godförklarade mig redan igår (och inte vice versa), onda brukar tendera att godförklara de goda för att stå på deras "bra sida". Sen är hon sist kvar av de tre som var uppe för lynch i dl1, och iom att Snurrfians röst ändrades (mest troligt till Habina), så känns det som att det var ett lämpligt skydd för cirkus. Det är något som jag inte kan sätta fingret på, men har funderat hela dagen på vem som känns mest luden och bara cirkus namn som poppar upp....
Det var inte det jag invände mot, utan varför det skulle vara för lätt om båda är goda. Jag förstår inte riktigt meningen?! Om båda är goda är ju allt frid och fröjd.Men hur ska hon kunna veta att jag är god? och det redan igår, då fanns inga sior... /och idag har jag inga sett, kan vara blind?
Eh, jag är trög? Varför skulle hon ha lagt undan Ferrari väl lätt om båda är goda? Då är det väl bra att hon inte ägnar mer energi till det?
Okej.
Cirkus påpekar att jag känns god utifrån mina svar och "teorier" som jag kommit upp med änsålänge. Även om jag tekniskt sett borde vara den som känns mest skyldig utifrån röstresultatet. Först röstar jag på Habina, som sedan åker ut. Och sedan röstar jag på BSF som nummer 2, och även hon åker ut. Cirkus tenderade redan igår att "ta min sida", vilket jag tycker känns lite marigt. Jag vet ju min roll, hon verkar vara rätt övertygad om att jag är god. De enda som tekniskt sett visste om det igår, och idag (siaren vet något om någon), är ligisterna.
Koppen röstade först på BSF, aldrig spelat med hen innan så vet inte riktigt hur spelstilen är. Så där har jag ingen aning....
Mirtai har varit inaktiv, så även där har jag svårt att få grepp.
*ska läsa mera*
Då är jag med på hur du menar!Jag menar att det är osannolikt att båda är goda, för det finns inga goda som kan känna till varandra så tidigt, och det vet cirkus om. Så varför hålla någon som god bara för att den misstänker dig mindre än alla andra?
Jag menar att det är osannolikt att båda är goda, för det finns inga goda som kan känna till varandra så tidigt, och det vet cirkus om. Så varför hålla någon som god bara för att den misstänker dig mindre än alla andra?