Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, läste fel, det var Mirtai som röstade på dig och inte tvärt om, tar tillbaks det direkt.
Jag tycker du gör det för lätt för dig att misstänka mirtai, det kan vara äkta tidsbrist. Med det sagt så menar jag inte att hon är god, men har man ont om tid att reflektera så går man ofta på det mest uppenbara, fast det samma gäller troligen för en stressad ond. I så fall tror jag mer på Koppen som ond, men koppen misstänker jag alltid.Mirtai är trolig kandidat i min lya, liksom Koppen och Gabby_ossi.
gabby_ossi funderade jag på redan efter DL1 - hon behövde inte sticka ut alls eftersom lyan redan hade kontroll på röstningen. Istället för att tex lägga en röst på Habina så hon tydligt åkte valde hon att lägga en obetydlig röst på Koppen och låta röständringen göra jobbet - samtidigt som jag blev utpekad. Dessutom var det hon som var tydlig med att samla rösterna - jag håller med, men det är klart i det läget så fanns det röster på Ferrari som jag tror är god och bsf hon ville väl inte ha flera röster på Mirtai om nu de sitter i lyan tillsammans - det var G_O som fick mig att rösta på bsf (över Ferrari). Mirtai tycker jag har smugit med och dessutom la hon en röst på mig igår som kkändes väldigt dåligt motiverad och trots att hon senare kom in med nytt fräscht bredband kom inte en enda teori till. Nothing. Nada. Zip. Det talar inte för hennes godhet precis att hon inte ville tänka ett par varv till och teoria om någon annan. Sen har vi då Koppen. Hon var en av de som bäddade för att misstänkliggöra mig i DL1. Hon lägger första rösten på bsf och fick med sig Ferrari (antagligen för att hon såg att det skulle handla om dom två) och mig, och sen den potentiella kollegan G_O
Detta är mina två cent just nu. Men jag är inte säker på nånting. Det är bara mina teorier för stunden.
Jag funderar lite på Siaren, någon borde blivit siad vid det här laget och en har skyddat sig/blivit beskyddad.
Sian blir knepig, ingen spion som kan stödja utsagon, men det är inte otroligt att det är cirkus som siats med tanke på läget. Frågan är om Siaren vågar visa sig alls.
Jag tycker du gör det för lätt för dig att misstänka mirtai, det kan vara äkta tidsbrist. Med det sagt så menar jag inte att hon är god, men har man ont om tid att reflektera så går man ofta på det mest uppenbara, fast det samma gäller troligen för en stressad ond. I så fall tror jag mer på Koppen som ond, men koppen misstänker jag alltid.
Får se vad andra har att komma med och ta mig tid att läsa leken igen. Den är i vart fall hyfsat överskådlig.
Alltså jag vet inte om jag kan lita på dig...du är det närmsta jag har till misstänkt ulv och för all del person som ulvarna vill att vi ska misstänka, börjar fundera på om inte singla slant är en god idé, du har lurat mig mer än en gång. En slant är åtminstone objektivt ignorant.Jag tror också att jag är siad och jag tror som du att siaren kommer att välja att ligga lite lågt. Då finns det risk att en ulv låtsas att den är siare och har siat mig ond - dels för att få ut mig, men också för att locka fram den riktiga siaren. Å andra sidan så lär den som drar igång ett drev mot mig ligga pissigt till i nästa lynch
Mirtai är trolig kandidat i min lya, liksom Koppen och Gabby_ossi.
gabby_ossi funderade jag på redan efter DL1 - hon behövde inte sticka ut alls eftersom lyan redan hade kontroll på röstningen. Istället för att tex lägga en röst på Habina så hon tydligt åkte valde hon att lägga en obetydlig röst på Koppen och låta röständringen göra jobbet - samtidigt som jag blev utpekad. Dessutom var det hon som var tydlig med att samla rösterna - jag håller med, men det är klart i det läget så fanns det röster på Ferrari som jag tror är god och bsf hon ville väl inte ha flera röster på Mirtai om nu de sitter i lyan tillsammans - det var G_O som fick mig att rösta på bsf (över Ferrari). Mirtai tycker jag har smugit med och dessutom la hon en röst på mig igår som kkändes väldigt dåligt motiverad och trots att hon senare kom in med nytt fräscht bredband kom inte en enda teori till. Nothing. Nada. Zip. Det talar inte för hennes godhet precis att hon inte ville tänka ett par varv till och teoria om någon annan. Sen har vi då Koppen. Hon var en av de som bäddade för att misstänkliggöra mig i DL1. Hon lägger första rösten på bsf och fick med sig Ferrari (antagligen för att hon såg att det skulle handla om dom två) och mig, och sen den potentiella kollegan G_O
Detta är mina två cent just nu. Men jag är inte säker på nånting. Det är bara mina teorier för stunden.
Nä du cirkus, det köper jag inte. Att JAG skulle ha fått dig att rösta på Bsf? Jag skrev att jag var orolig för de spridda rösterna när det var 4 st som hade en röst var. Det var inte på något sätt ett försök att styra röstningen åt ett visst håll, bara en reflektion över läget. Och jag står fast vid att vår enda chans att få ut en ond igår var att samla rösterna. Jag gjorde ett dåligt val och chansade på Bsf, och det gjorde du också (om du nu inte är ond och gjorde ett väldigt medvetet val för att försöka få med mig och sedan kunna få mig misstänkt). Men att du försöker få det till att jag på något sätt fick dig att rösta på Bsf börjar lukta lite unket...
Ja, jag såg det nu att Pois skrivit det. Men det gör ju inte automatiskt att Snurr är god heller. Men jag såg att du har skrivit det också.Ja. De har röstat lika i två lyncher, fast sen så visade det sig att Snurrfians röst ändrades till Habina.
jag gillar inte heller hur det har spritts misstankar på mig och ffa inte på det sättet som Snurrfian har gjort det. Men faktum är att även om jag inte gillar det så gör det inte henne till ond
Jag har också undrat om det är söndagsstängt?!?Hoho - är det ngn där??
Är tivolit stängt?
Här hänger man med nosen över planket men det ser ut att vara lika tomt som i en nyss renslickad marmeladburk.....
Jag har slut på pengar så jag får inte åka nått merJag har också undrat om det är söndagsstängt?!?
Du ÄR ond!!! (avd. jag vill också!!!)Men har ni sett så fiiiiint väder det varit idag, inte har man tid att sitta inne vid "tivolit" då
Jag undrar ändå varför du misstänker dem mer än Snurr? Isåfall har hon ju hjälpt lyan väl med att sprida misstankar mot dig, om hon är god?!Mirtai är trolig kandidat i min lya, liksom Koppen och Gabby_ossi.
Jag undrar ändå varför du misstänker dem mer än Snurr? Isåfall har hon ju hjälpt lyan väl med att sprida misstankar mot dig, om hon är god?!
Ärsch, jag vet inte alls vad jag ska tro. Skrev ju tidigare att jag tyckte att det var noterbart att Snurr och Mirtai röstar lika, det behöver ju inte betyda att båda är onda, det kan ju tex. vara något Mirtai gjort för att Snurr ska bli misstänkt om nu Mirtai är ond och Snurr god.