Jag vet inte riktigt, jag behöver tänka mer på det jag trodde att jag hade Elo och Mirtai i lyan, men flera som du och Cirkus tror jag mest är goda, jag vet e fann jag vet ju inte 100%
Jag har haft art som god med tanke på sista rösten på Hemlig till exempel. Men det är ju ingen garanti. Sen om Elo skulle offrat sig (eller i vart fall medvetet gått till lottning) för att rädda en god med en specialroll så känns det som hon dels inte alls hintat om att Mirtai skulle vara god specialroll och del gjorde hon det förgäves (eller hade gjort det). Mirtai var ju bybo.
Sen har vi Heffa som spelar ungefär som sist när hon var god. Jag var bergis på att hon var ond, eller nästan i vart fall. Jag har ingen aning där heller, jag har inte spelat så mycket med henne så jag kan gissa på spelstilen. Jag har inte hittat något märkligt i vad hon skriver, men det är ju inte så jättemycket teorier.
Sen är Habina jättemärklig i sina teorier, det känns mest som hon är en lekutsvulten god som bara måste skriva en himla massa, samtidigt har hon kommit upp med en hel del konstigheter så kanske...
Sammantaget så får jag tänka mer, men jag tror nog fortfarande elo kan vara ulv, och helt enkelt missade röständra av någon anledning.